הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נגמרה החגיגה: פלורידה הוציאה מחוץ לחוק תא סטודנטים התומך בחמאס
המושל דה-סנטיס הנחה לנקוט בצעדים נגד ארגון 'סטודנטים למען צדק בפלסטין' לאחר שפרסם הודעות תמיכה ברצח ההמוני אשר לטענתו מהווה "ניצחון היסטורי להתנגדות הפלסטינית"

אחרי הפגנות פרו-פלסטיניות שהתקיימו בין היתר באוניברסיטאות ברחבי ארצות הברית, המושל הרפובליקני רון דה-סנטיס הורה למוסדות האקדמים בפלורידה לא לאפשר את המשך הפעילות של תאי סטודנטים שמביעים תמיכה במחבלי חמאס שביצעו רצח המוני אכזרי באזרחי ישראל.

בכך, פלורידה הפכה למדינה הראשונה בארצות הברית שמוציאה מחוץ לחוק קבוצות התומכות בחמאס ומכנות את המעשים שלהם "ניצחון היסטורי להתנגדות הפלסטינית".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

לפי ההנחיה של ממשל דה-סנטיס, מערכת האוניברסיטאות של מדינת הסאנשיין תחייב לפרק את הארגון 'סטודנטים למען צדק בפלסטין', הידוע כ-SJP.

"בהתבסס על תמיכת ה-SJP בטרור, ולאחר התייעצות עם המושל דה-סנטיס, יש לבטל את תא הסטודנטים", כתב ראש מערכת האונ', ריי רודריגס.

תא הסטודנטים שתומך בחמאס פועל באוניברסיטת צפון פלורידה בג'קסונוויל ובאוניברסיטת פלורידה סטייט בטלהסי, ובמוסדות אקדמיים נוספים ברחבי ארצות הברית.

ראשי כמה אוניברסטאות מתחו ביקורת על ה-SJP לאחר שכאמור כינה את המתקפה של חמאס כ"ניצחון היסטורי להתנגדות הפלסטינית" ואף קרא ל"יום התנגדות" ב-12 באוקטובר, עם הפגנות גדולות בלמעלה מ-200 קמפוסים בארה"ב ובקנדה.

בתזכיר שפרסם רודריגס, הוא הסביר כיצד ה-SJP "הזדהה בחיוב" עם הפעולות שביצעו מחבלי חמאס, והצדיק את הסנקציות נגד תא הסטודנטים שכן החוק הפלילי בפלורידה אוסר על תמיכה ביודעין בארגון טרור זר.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE