הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חמש שנים לאחר תקרית הירי המסתורית בלוס אנג'לס: החשוד הורשע ברצח
טריסטן באודט יצא לטיול קמפינג עם שתי בנותיו בקיץ 2018, אך הוא נורה למוות בזמן שהמשפחה ישנה באוהל. החשוד נעצר די במקריות, וקושר לרצח. השבוע הוא הורשע, ובקרוב צפוי להישלח לעשרות שנים מאחורי סורג ובריח

אנתוני רואדה הורשע השבוע ברצח טריסטן באודט, גבר בן 35 שנורה למוות לעיני שתי בנותיו הצעירות במאליבו קריק סטייט פארק בקיץ 2018.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טריסטן באודט, שנרצח ע"י רואדה בזמן שישן באוהל עם שתי בנותיו הקטנות (צילום: מש' באודט)

 

משפטו של רואדה הסתיים אתמול (שישי) עם הרשעתו ברצח מדרגה שנייה ושלושה סעיפים של ניסיון רצח. כמו כן, ביהמ"ש הרשיע אותו גם בחמישה סעיפים של פריצה לבתים בעקבות סדרת פריצות שאירעה ב-2016, שנתיים לפני הרצח.

ראודה ישוב לבית המשפט פעם נוספת, ביום רביעי ה-7 ביוני, אז ייקבע עונשו. הוא צפוי להישלח ללפחות 40 שנה בכלא, אולם בתביעה דורשים מאסר עולם.

החשוד ירה למוות בטריסטן באודט בעת שהוא טייל באזור הפארק עם שתי בנותיו בנות 2 ו-4. הם הקימו אוהל בפארק - שהינו פתוח לקהל הרחב - ובאודט נרצח בזמן שישן לצד הילדות, שלמרבה המזל לא נפגעו. חבר המושבעים קבע כי ראודה לא התכוון לרצוח את באודט, ועל כן הוא הורשע "רק" ברצח מדרגה שנייה.

 

אנתוני רואדה לאחר מעצרו (צילום: משטרת לוס אנג'לס)

 

למעשה, שניים מתוך שלושת הסעיפים של ניסיון רצח מתייחסים לשתי הבנות הצעירות, ואילו הסעיף הנוסף נובע מתקרית אחרת שאירעה ימים ספורים קודם לכן. באותה תקרית, נהג סיפר שנסע באזור כאשר אש נפתחה לעברו. הוא לא נפגע באירוע.

במשך תקופה ארוכה לא נרשמה התקדמות בחקירת הפרשה. הפריצה בתיק אירעה באוקטובר 2018 כאשר רואדה אותר, די במקריות, כשהוא חמוש ברובה צלפים על אחד הרכסים בפארק.

הוא נעצר תחילה בקשר לשורת פריצות לבתים בקלבסס, אך החוקרים הצליחו לייחס את הירי אליו כאשר השוו את התרמילים שנמצאו במכוניות ובקורבן לרובה שהחזיק. לרואדה עבר פלילי עשיר שהחל כבר ב-2006 במחוז לוס אנג'לס וכלל הרשעה בגין פריצה במחוז ונטורה בשנת 2014.

8% לא
92% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE