הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
משהו מוזר קורה בלוס אנג'לס: תושבים מקבלים עשרות משלוחי אוכל מסתוריים - שכבר שולמו
ההזמנות מבוצעות עבור רחוב אחד בשכונת היילנד פארק, כאשר תושב אחד סיפר על 40 משלוחים שקיבל - ואחר אמר: "בהתחלה חשבנו שזה אילון מאסק - כי מי עוד יכול להרשות לעצמו את זה"

תושבים בשכונה בצפון מזרח לוס אנג'לס מדווחים כי לאחרונה הם מוצאים על מפתן דלת ביתם משלוחי מזון שכבר שולמו - למרות שהם מעולם לא הזמינו. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Shutterstock)

 

על פי הדיווח ב'לוס אנג'לס טיימס', תושבים לאורך שדרת ריינג' וויו בשכונת היילנד פארק קיבלו משלוחים של כריכי עוף, מילקשייקים, מאפים, קפה ומאכלים אחרים שהם מעולם לא הזמינו משירותי משלוחים כמו אובר איטס ואחרים. 

המשלוחים המסתוריים החלו בחודש פברואר, ומספר אנשים סיפרו לעיתון שלפעמים הם קיבלו מספר הזמנות ביום. בינתיים, לא ברור אם מדובר בהונאה או במתיחה כלשהי. 

השליחים לא הצליחו לתת מידע לגבי מי מבצע את ההזמנות הללו, בין היתר בגלל שהמשלוחים מתבצעים על שמות של אנשים אחרים. 

תושב האזור וויל ניל, יוצר סרטים דוקומנטריים, אמר לעיתון כי "זה די מדהים מה שהם מסוגלים לעשות עם כריך פנקייק", בעודו מתייחס בבדיחה לארבעת המקגרידלס ממקדונלד'ס שקיבל לביתו ב-25 בפברואר - המשלוח הראשון מתוך 40 שהוא קיבל לביתו. 

 

(צילום: Shutterstock)

 

חלק מהתושבים אכלו את ההזמנות שקיבלו, אחרים זרקו אותם, ויש כאלה שהחליטו לתרום את האוכל לצדקה. 

"אני לא סומך על זה, אז אני זורק את זה", אמר דין סאו. "אני לא יודע מי עושה את זה. בהתחלה התבדחנו שזה אולי אילון מאסק - כי אני לא יודע מי עוד יכול להרשות זאת לעצמו". 

מורגן קורייר, שקיבלה 30 משלוחים לכתובת ביתה, סיפרה שהיא ביקשה מהשליח להתקשר למספר ממנו בוצעה ההזמנה - אך המספר נותק. 

דובר חברת אובר אמר לרשת 'פוקס ביזנס' כי החברה פתחה בחקירה על מקור ההזמנות ו"נקטה בצעדים" נגד מספר חשבונות, תוך כדי מעקב אחר הזמנות הנשלחות לאותו חלק של היילנד פארק. 

 

 

9% לא
91% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE