הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יום פטריק הקדוש: האירועים הכי שווים
מדובר בחג נוצרי-קתולי, אך יום פטריק הקדוש הפך כבר מזמן לאחת החגיגות האהובות בכל רחבי העולם, שחוגגת את התרבות האירית במקומות שונים. בדיוק בגלל זה ריכזנו עבורכם כמה ערים שמעניקות כבוד ליום החגיגי

פסטיבל פטריק הקדוש הוא חגיגה גדולה וצבעונית, כאשר ישנם פסטיבלים שונים ברחבי העולם. רוב התחפושות הן בצבע ירוק (צבע התלתן), וכמובן שתוכלו למצוא גם מוזיקה, אוכל אירי ואלכוהול אירי משובח. בארצות הברית במיוחד, בה מרוכזות קהילות של יוצאי אירלנד, חוגגים את חג פטריק הקדוש בשמחה גדולה. הנה כמה לוקיישנים מרכזיים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שיקגו, אילינוי 

החגיגה השנייה בגודלה, ואולי הגדולה ביותר, של יום פטריק הקדוש במדינה, מתרחשת בשיקגו, שם הם מציירים את ירוק נהר שיקגו לחופשה האירית. בנוסף לירוק של נהר שיקגו, ניתן גם להצטרף אל מצעד יום פטריק הקדוש של שיקגו, בו צועדים במעלה קולומבוס דרייב. 

סוואנה, ג'ורג'יה 

בפסטיבל חגיגי ושמח במיוחד הכולל 750,000 מבקרים, העיר הדרומית חוף סוואנה, ג'ורג'יה, מתחזקת את חגיגות פטריק הקדוש במשך מספר ימים, הכוללים את מזרקת פארק פורסיית שנצבעת בירוק ופסטיבלי מזון חגיגיים וטעימים במיוחד. מזג האוויר של העיר, שנוח במיוחד בשלב זה של השנה, הופך את החוויה למושלמת ונעימה.

וושינגטון 

וושינגטון הבירה מקיימת את אחד הפסטיבלים הגדולים ביותר בארצות הברית - המצעד של היום החגיגי נקרא "מצעד יום פטריק הקדוש של האומה", והוא כולל להקות צועדים, חטיבות אש, דוכני אוכל, מוזיקה חיה ועוד.

לוס אנג׳לס

עיר המלאכים הופכת במהלך יום פטריק הקדוש לפסטיבל צבעוני ובלתי נשכח, עם אירועים שונים, פסטיבל הכולל אלפי אנשים, מוסיקה ואף קונצרטים חגיגיים.

ניו יורק, ניו יורק 

מצעד יום פטריק הקדוש בניו יורק הוא אחד התהלוכות הגדולות ביותר בעיר וברחבי ארצות הברית בכלל, והוא כולל כ -150,000 צועדים. מסלול המצעד של יום פטריק הקדוש נמצא בשדרה החמישית.  כמובן שתוכלו לחגוג את יום פטריק הקדוש בעיר על ידי ביקור באחד הפאבים האירים המפורסמים של ניו יורק, שזו חוויה בפני עצמה.

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE