הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תיעודים מקליפורניה הגשומה: חילוץ דרמטי מנהר אל.איי, חצר אחורית קרסה עם מפולת קרקע
הגשמים הכבדים אמנם מוציאים את הגולדן סטייט משנים של בצורת - אך במקביל מותירים נזק כבד מאוד ומסכנים חיי אדם. "אם למישהו היה ספק לגבי אמא אדמה והזעם שלה - שיבוא לקליפורניה"

קליפורניה סובלת בחודשים האחרונים מכמויות גשמים גדולות מאוד, שגורמים לנזק כבד ומעמידים בני אדם בסכנה. 

ביום רביעי פורסמו תיעודים של שני מצבים מסוכנים, האחד חילוץ דרמטי מאוד של דבר שנסחף לנהר לוס אנג'לס, והשני גינה של בית פרטי על צוק, שקרס למדרון בעקבות התמוטטות האדמה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

צוותים של מכבי האשם של לוס אנג'לס קיבלו קריאה בסביבות השעה 5:00 בערב, והגיעו לשדרות וושינגטון בשכונת בויל הייטס. 

בתיעוד הדרמטי שצולם על ידי Sky5, ניתן לראות את מפלס המים מגיע עד לגובה המותניים של הגבר, אשר נצמד בכל כוחותיו לקיר הבטון של דפנות הנהר.

אחד המחלצים ירד מהמסוק וניסה כמה פעמים להגיע אל הגבר, אך הרוחות החזקות, הגשם והזרם החזק הקשו על המשימה. 

לבסוף המחלץ הצליח לתפוס את הגבר וקשר סביבו רתמה, והשניים הונפו בחזרה למקום מבטחים. האיש נלקח למרכז הרפואי LAC+USC לטיפול בשל היפותרמיה. 

 

 

מוקדם יותר, בעיר סן קלמנטה במחוז אורנג' הרשויות פינו ארבעה מבני מגורים הממוקמים על צוק אל מול חוף הים, זאת בגלל מפולת בוץ שהותירה נזק כבד - ומפחיד. 

צוותי כיבוי של המחוז הגיעו למקום קצת אחרי השעה 8:00 בבוקר, וערכו חיפוש בבתים כדי לוודא שכל התושבים יצאו מהמקום. 

צילומי רחפן הראו נכס שהחלק האחורי שלו פשוט קרס עם האדמה, יחד עם רהיטי חצר פזורים על צלע הגבעה. רק במזל, אף אדם לא נפגע באירוע. 

ראש עיריית סן קלמנטה הגיע למקום ואמר שמפולות קרקע הן סכנה מוחשית עבור כל אזורי קו החוף של העיר. 

 

 

התקרית שהסתיימה ללא ללא קורבנות מגיעה כאשר עשרות אלפים בקליפורניה נמצאים תחת צוי פינוי, בעוד שאחרים מתמודדים עם הפסקות חשמל, מפולות והצפות בעקבות סערה חורפית נוספת - אחת מני רבות שפוקדות את האזור בחודשים האחרונים. 

מושל קליפורניה, גווין ניוסום, כינה את המעבר הקיצוני מבצורת קשה ושירפות מסוכנות, לשיטפונות וסופות שלגים, כ'צליפת שוט': "אם למישהו יש ספק לגבי אמא טבע והזעם שלה, אם למישהו יש ספק במה מדובר כשמדברים על שינויי האקלים, אז שיבוא לקליפורניה".

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE