הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מסייע לרדת במשקל ומשפר את העיכול: הכירו את הסגולות של צמח האלוורה
מסתבר שצמח האלוורה עשיר ביתרונות בריאותיים, כאשר בין היתר הוא נמצא יעיל לעור, לקרקפת והשיער, לשיפור פעילות מערכת העיכול, לירידה במשקל וגם להקלה על כאבים. אז איך צורכים אותו ולאילו מצבים נוספים הוא מסייע? הנה מדריך קצר בנושא

בכל בית מכירים את תכונותיו המרגיעות של צמח האלוורה, הוא יעיל מאד להרגעת העור ושיקומו מכוויות, נגד עקיצות וגירודים. בשל היותו עשיר בסיבים תזונתיים, בוויטמינים ובמינרלים הצמח מסייע גם בשמירה על מערכת העיכול, בהגנה על הגוף מפני וירוסים שונים, ובהגברת ייצור קולגן ואלסטין התורמים לשיפור העור.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הנה כמה יתרונות מרכזיים ומפתיעים:

אקנה ובריאות העור 

לאלוורה יש השפעה חיובית מאוד על העור, היא מספקת לחות לעור ויכולה להתמודד עם בעיות כמו יובש בעור, אקנה, אלרגיות, מכות שמש וכוויות. ג'ל אלוורה קריר שמניחים על העור יכול לעשות קסמים, ולהרגיע אותו מיידית.

בריאות השיער

צמח האלוורה עשיר באנזימים שמרפאים תאים פגומים בקרקפת, ומשפרים את בריאות זקיקי השיער ומגבירים את צמיחתו.

שיפור פעילות מערכת העיכול 

לאלוורה יש השפעה משמעותית על מערכת העיכול. היא מסייעת בספיגת חומרים מזינים מהמזון למחזור הדם ומשפרת את ספיגת הוויטמינים. האלוורה גם מכילה אנזימים המסייעים בפירוק סוכרים ושומנים, מה שמסייע להתמודדות עם עצירות, לשיפור קצב חילוף החומרים ולהרגעת הבטן.

ירידה במשקל

יכולת האלוורה להגביר את קצב חילוף החומרים בגוף, מסייעת גם להורדה במשקל ולשריפה מהירה של קלוריות. באלוורה נוכחות גבוהה של ויטמין B, הממיר שומן המאוחסן בגוף לאנרגיה מה שתורם למשימה זו.

הקלה על כאבים 

לצמח האלוורה תכונות אנטי-דלקתיות שיכולות לסייע בהקלה על כאבים, בעיקר על כאבי שרירים וגידים. ברפואת ספורט משתמשים לא פעם בג'ל אלוורה כדי להרגיע שרירים כואבים. כמו כן, הצמח מכיל כמות גדולה של נוגדי חמצון שתורמים למערכת חיסון חזקה.

איך צורכים אלוורה?

ג'ל אלוורה למריחה: מתאים לשימוש יעיל לטיפול בבעיות עור ספציפיות כמו כוויות, עקיצות, פצעונים או יובש. ניתן להשתמש בג'ל קריר ולמרוח על האזור הנגוע להרגעה וטיפול.

משקה אלוורה: כשמעוניינים לטפל בגוף מבפנים, ניתן לשתות את האלוורה. טעמו הטבעי של הצמח חריף במיוחד ומי שמתקשה עם המרירות יכול לחתוך את ג'ל האלוורה לקוביות קטנות ולערבב אותו עם מיץ לימון. לחילופין, ניתן למצוא משקה המיועד למטרה זו או לערבב עם משקה פירות. כמו כן, קיימים בשוק משקאות אלוורה בטעמים שונים.

קרם: ניתן למצוא מגוון קרמים המבוססים או משלבים אלוורה ברכיביהם, בעיקר בעולמות הטיפוח והיופי. קרמים כאלו יכולים לתפקד כמסכות פנים ושיער, לספק לחות לעור וכן להוות בסיס לאיפור.

שמפו: שמפו המבוסס על אלוורה יכול לעזור להתמודדות עם קשקשים וכן עם נשירת שיער. ניתן למצוא שמפו עם נוסחה מתקדמת המבוססת על ג'ל אלוורה טהור המעניק תחושת לחות ורכות אשר אינו מכיל סולפטים, עוזר לשמור על איזון הלחות בקרקפת תוך ניקוי וטיהור הקרקפת והשיער, והוא יעיל בשימוש יומיומי ויעניק לשיער מראה נפלא לאורך זמן.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE