הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בתוך יממה אחת: שוטרים בדרום קליפורניה החרימו בסמים בשווי 4 מיליון דולר
קרוב ל-140 ק"ג של סמים שונים, לרבות פנטניל, הרואין וקוקאין, הוחרמו ע"י רשויות החוק הפדרליות בשלושה אירועים שונים שהתרחשו במרחק קצר אחד מהשני ■ מתחילת השנה, אנשי ICE בסן דייגו החרימו יותר מ-400 ק"ג של סמים שונים

שוטרי סוכנות המכס והגנת הגבולות של ארצות הברית (ICE) החרימו כ-140 ק"ג של סמים בשווי כולל של 4 מיליון דולר בשלושה אירועים נפרדים שהתרחשו בתוך כחצי יממה, כך נמסר מוקדם יותר השבוע.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


113 ק"ג של פנטניל שנתפסו באירוע הראשון מבין שלושה (צילום: ICE)

 

התפיסה הראשונה אירעה ביום שלישי האחרון, ה-24 בינואר, בסביבות השעה 5:00 לפנות בוקר. סיור שגרתי של ICE נתקל בכלי רכב חשוד שעמד בצד באחד הכבישים המהירים המרכזיים באזור.

בחיפוש שנערך בכלי הרכב נמצאו לא פחות מ-57 חבילות עם מה שתואר תחילה כ"גלולות כחולות". בדיקת מעבדה חשפה כי מדובר בגלולות פנטניל במשקל כולל של 113 ק"ג. ב-ICE מעריכים שסמים אלו היו נמכרים ברחובות ארצות הברית ב-3.4 מיליון דולר.

כלי הרכב הוחרם ע"י אנשי ICE, כאשר החשוד (ששמו לא פורסם) והסמים הועברו לרשויות החוק המקומיות.

 

סמים שונים שנתפסו במהלך יום אחד (צילום: ICE)

 

שבע שעות לאחר מכן, סוכני ICE עצרו רכב לביקורת שגרתית באזור העיר מוריאטה, ובחיפוש שנערך במכונית נמצאו 33 ק"ג של סמים מסוג קוקאין, בשווי 448 אלף דולר. כרבע שעה בלבד לאחר מכן ובמרחק של קילומטרים בודדים משם, צוות נוסף של ICE מצא סמים שונים - 4.2 ק"ג של פנטניל ו-2.2 ק"ג של הרואין - ברכב אחר. הסמים בשווי 178 אלף דולר, כמו גם אקדח שנמצא ברשותו של הנהג, הוחרמו והועברו למשרד השריף המקומי.

 

 

"שוטרי ICE ממשיכים לעבוד קשה על מנת למנוע מהסמים האלה להגיע לקהילה שלנו. כל תפיסה כזו עשויה להציל את חייו של קרוב משפחה או שכן שלנו", מסר ארון הייטקה, בכיר במשרדי ICE בסן דייגו.

בשנה שעברה, משרדי ICE בסן דייגו החרימו כ-6,350 ק"ג של סמים, ומאז תחילת השנה הנוכחית הסוכנים הצליחו לסכל הברחות רבות ולהחרים יותר מ-400 ק"ג של סמים.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE