הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המטרה: ״מביאים את ישראל לקהילה״
כנס מובילי קהילות ישראליות בצפון אמריקה מטעם ההסתדרות הציונית העולמית המחלקה לארגון וקשר עם ישראלים בתפוצות

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רויטל רומנו ומלי פולוס מהמתנס הישראלי בלוס אנגלס עם יונה לייבזון

השבוע התקיים בניו ג'רזי, ביוזמת המחלקה לארגון וקשר עם ישראלים בתפוצות בהסתדרות הציונית העולמית, לראשונה, כנס מקצועי למובילי קהילות ישראליות בצפון אמריקה. בכנס השתתפו כ-30 מנהיגים/ות קהילות ישראליות מכל רחבי ארה"ב וקנדה. את לוס אנג׳לס יייצגו רויטל רומנו - יוזמת ומקימת המתנ״ס הישראלי הראשון בתפוצות ומלי פולוס - מורה לעברית ויהדות המשמשת כמנהלת בית הספר הישראלי במתנ״ס.

הכנס היה שיאו של תהליך שנתי של פורום מובילי קהילות בכנס שיתפו כלים להמשך עבודה מעמיקה של בינוי ופיתוח הקהילות, לימדו על קהילה בהתהוות,על מעגלים חברתיים בתוך הקהילה, על חשיבות שיתופי הפעולה,על החיבור והערכים החשובים ביותר שהם עמוד התווך של המפעל המקורי קהילה ישראלית.

מפגש מובילי הקהילה התחיל בערב גיבוש קולינרי טרום הכנס באווירת "מבשלים בעברית" בניו ג'רזי,  חוויה מיוחדת במינה והסתיים בכנס למחרת. את הכנס פתח יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית מר יעקוב חגואל, המשיכה אותו הגב' גוסטי יהושוע ברוורמן – ראשת המחלקה לארגון וקשר עם ישראלים בתפוצות אשר נתנו לנו את ברכתם לפריצת הדרך.

חזון המתנ"ס הישראלי

בניית קהילה ישראלית חזקה, מאוחדת ומגובשת בלוס אנג'לס תוך כדי חיבור ושיתוף עם הקהילה היהודית-אמריקאית שתטפח תרבות וערכים תוך חיזוק הזהות היהודית הישראלית של הדורות הבאים

והזיקה למדינת ישראל!

המתנ״ס כאן בלוס אנג׳לס בראשותה של רויטל הוא דוגמא לחלום - זוהי קהילה ! בהתהוות ששמה על דיגלה את המטרה ליצור בית לילדים, נוער ומבוגרים, לשמר שורשים,להטמיע את הזהות הישראלית וגאוה יהודית בפרט לדור ההמשך.

קחו יוזמה – והצטרפו אלינו 

בואו לעודד השתתפות בבניית המרכז הקהילתי החדש בוואלי אנו רוצים אתכם, את הרעיונות שלכם, להביא לידי ביטוי וביצוע את היכולות האישיות שלכם

הנציגות שלנו רויטל רומנו ומלי פולוס מהמתנס הישראלי בלוס אנג'ל

אז מה יוצר קהילה ?

הנציגות שלנו רויטל רומנו ומלי פולוס מהמתנס הישראלי בלוס אנג'לסנושאים משותפים, קהל מעונין, שייכות, זהות, שפה, תרבות והקשר לארץ ישראל.

איך זה פועל בשטח? 

מתוך תפיסת חשיבות הנושא  ותחושת הביחד ושיתוף הפעולה בין החברים שהרי אדם לבדו לא יכול להרים נושא, אין קיצורי דרך. צריך שתהיה תחושת שליחות לעשיה משותפת להשתתפות היום ובכל יום יום ולמען דור העתיד.

פעילויות המתנ"ס

"בית הספר הישראלי" ללימודי עברית לכל הגילאים, חגיגת חגי ישראל וערכי התרבות. תכניות מנהיגות לבני הנוער, בתכניות אלו אנו מעבירים תוכן שיטמיע בהם את הזהות היהודית של מי אני? מאין באתי? ולאן אני הולך?

כמו כן המתנ"ס הישראלי מציע תכנית חדשה בשם בוקר מתו״ק  (מועדון תרבות וקפה) לקבוצת גילאי 55 +

פעילויות נשים – מפגשים וחוגי העשרה, שזירות פרחים, בישול, הרצאות בענייני תרבות הגוף והנפש וסתם מפגשי שיחה וקפה ועוד.

יחד בונים קהילה !

לפרטים נוספים, להשתתפות, רעיונות ומיזמים שלכם התקשרו אלינו: 818-646-4808

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE