הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קשה לצפייה: עובד של הום דיפו בן 83 מת לאחר שנדחף על ידי גנב
גארי ראסור הוטל ארצה כאשר התקרב לחשוד בניסיון למנוע ממנו לצאת עם השלל מבלי לשלם עליו - ואחרי כמה שבועות בבית החולים, במהלכן חגג את יום הולדתו, הרופאים נאלצו לקבוע את מותו

עובד הום דיפו מצפון קרוליינה, בן 83, מת כמה שבועות לאחר שנדחף אל הקרקע בעודו מנסה לעצור אדם שגנב מהחנות, אשר עדיין נמצא חופשי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

תיעוד קשה ממצלמות האבטחה פורסם לתקשורת, המראה כיצד גארי ראסור מתקדם אל עבר החשוד שמחזיק בעגלת קניות ובתוכה שלושה ארגזים גדולים. אלא שהגנב לא חשב פעמיים ומיד דחף את בן ה-83.

ראסור הובהל במהירות לבית חולים סמוך ואושפז במצב קשה מאוד, כאשר בתקופה הזו הוא גם חגג את יום הולדתו ה-83. אלא שכאמור, ביום חמישי האחרון הוא מת "בשל סיבוכים מהפציעות". 

 

 

החוקר הרפואי של צפון קרוליינה קבע כי מותו של ראסור הוא רצח, ובמקביל המשטרה הדגישה כי נמשך המצוד אחר החשוד אשר הוגדר כ"מסוכן לחברה".

ג'ף, בנו של ראסור, אמר לאתר החדשות WNCN: "זה ממש מעבר להבנה שלנו איך מישהו יכול לעשות דבר כזה רק בשביל כמה מכונות שטיפה. זה פשוט משגע את השכל,.

אלמנתו של ראסור, יובונה, אמרה לרשת החדשות כי בהתחלה כאשר בעלה אושפז הוא עוד היה אופטימי בבית החולים, עד שהוא ראה את התיעוד של התקיפה. "הוא פשוט איבד את זה", נזכרה. 

"זה פשוט קשה. אני יודעת שזה נשמע טיפשי, אבל אני עדיין מחכה שהוא יחזור הביתה", אמרה בדמעות. "אני לא יכולה להחזיר אותו… זהו זה".



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE