הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
305 אישומים הוגשו נגד מבצע הטבח במועדון הלהט"ב בקולורדו
מאות אישומים, כמו רצח מדרגה ראשונה וסעיפים רבים של פשעי שנאה, הוגשו נגד אנדרסון לי אולדריץ' בן ה-22, מזוהה כלא-בינארי, שנכנס למועדון Q וירה על המבלים במשך שש דקות

אנדרסון לי אולדריץ', החמוש שהואשם ברצח חמישה בני אדם ופציעה של 25 נוספים במועדון להט"ב בקולורדו, עומד בפני 305 אישומים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בן ה-22, שהופיע בבית המשפט ביום שלישי בבוקר בפעם הראשונה מאז שנעצר, ישב לצד הסנגור הציבורי בזמן שהתובע המדיני הציג את הטענות. נוסף לאישומים בגין רצח מדרגה ראשונה וניסיון רצח מדרגה ראשונה, אלדריץ' עומד בפני שלל אישומי תקיפה מדרגה ראשונה ושנייה, ו"סעיפים רבים של פשעים על רקע שנאה".

אולדריץ', שמזוהה כלא-בינארי, נכנס למועדון Club Q בקולורדו בפרינגס בלילה ה-19 בנובמבר, ופתח באש לכל עבר במשך שש דקות שלמות, עד שהותקף על ידי כמה גברים שהיו במקום שהצליחו להשתלט עליו ולהפסיק את מסע ההרג. 

ג'ושוע תורמן, שבילה במועדון וניצל מהטבח, סיפר לכתבים על הרגעים המחרידים: "חשבתי שזו מוזיקה, אז המשכתי לרקוד. ואז שמעתי עוד סט של יריות, ואני ועוד לקוחה רצנו לחדר ההלבשה, נשכבנו על הקרקע, נעלתי את הדלתות והזעקתי את המשטרה".

"היו גופות על הקרקע, דם, שברי זכוכית, כוסות שבורות, ובחוץ זה היה גרוע עוד יותר", סיפר. 

 

קורבנות הטבח במועדון הלהט"ב (צילום: רויטרס)

 

כזכור, אולדריץ' נעצר בזירה על ידי המשטרה, ומאז הוא נמצא במעצר ללא אפשרות להשתחרר בערבות.

בן ה-22 הוא בנו של לוחם MMA לשעבר שהפך לשחקן פורנו, אהרון ברינק, וגם הנכד, מצד אמו, של רנדי וופל - חבר אסיפה רפובליקני מקליפורניה שעלה לכותרות כאשר השווה את ההסתערות על הקפיטול ב-6 בינואר למהפכה האמריקאית. 

לאולדריץ', וגם לאמו לורה, יש היסטוריה של מערכת אכיפת החוק. כך למשל, יום לאחר הטבח במועדון, האמא הואשמה בהתנגדות למעצר ובהפרת סדר. היא גם הוזהרה מספר פעמים בביתה להפסיק לצעוק, או שהיא תיעצר על הפרת סדר. נגד בת ה-45 הוצאו בעבר שלושה צווי מעצר בקליפורניה. 

 

 

88% לא
12% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE