הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הפשע המתוקשר בלוס אנג'לס: 21 שנות מאסר לצעיר ששדד את הכלבים של ליידי גאגא
בית המשפט באל.איי גזר את דינו של הצעיר בן ה-20 שירה ופצע קשה את הדוגווקר של זמרת הפופ, ויחד עם עוד שני שותפים גנבו את הבולדוגים הצרפתיים שלה

בית המשפט גזר 21 שנות מאסר לגבר שירה בדוגווקר של הזמרת ליידי גאגא וגנב את שני כלבי הבולדוג הצרפתי שלה בלוס אנג'לס בשנה שעברה, באחד ממקרי השוד המתוקשרים ביותר אז הכוכבת הציעה פרס של 500 אלף דולר עבור מי שיחזיר לה את חיות המחמד. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

משרד התובע המחוזי של לוס אנג'לס מסר ביום שני את גזר הדין של ג'יימס הווארד ג'קסון בן ה-20, אחד מחמישה גברים הקשורים בשוד האלים בו נפגעה ריאן פישר. 

ג'קסון התחנן שלא להיות מואשם בסעיף ניסיון רצח, מה שהביא לחתימת עסקה במהלכה הודה 'בגרימת פגיעה גופנית גדולה'. בהצהרה של משרד התובע נמסר: "הסדר הטיעון מטיל דין וחשבון על מר ג'קסון בגין ביצוע מעשה אלים בלב קר, ומספק צדק לקורבן שלנו".

כזכור, ב-24 בפברואר 2021, פישר טייל עם שלושת הבולדוגים הצרפתיים של ליידי גאגא, כאשר לפתע נפל קורבן לשוד מזוין. הוא נורה, והתוקפים גנבו שניים מהכלבים, קוג'י וגוסטב, ונמלטו מהמקום. 

ג'קסון, ג'ילין וויט בן ה-19 ולפאייט וויילי בן ה-27, נסעו ברחבי לוס אנג'לס כדי לגנוב בולדוגים צרפתיים, גזע יקר שיכול להימכר באלפי דולרים. אז, הם נתקלו בפישר מטייל עם שלושה הכלבים - אם כי יש לציין שהם לא ידעו כי מדובר בחיות המחמד של כוכבת הפופ. 

שניים מהגברים קפצו מהמכונית לעבר פישר וצעקו עליו להביא להם את הכלבים, בעודם מושכים ברצועות. הדוגווקר החל להיאבק עמם עם בקבוק שמפניה שהחזיק, אך אז אחד מהגברים החל לחנוק אותו. 

אז, ג'קסון הוציא אקדח חצי אוטומטי וירה לעבר פישר, מה שאיפשר לשודדים להימלט עם שניים מהכלבים, בעוד שהשלישית, אסיה, הסתתרה בשיחים - ופישר שרוע מדמם על המדרכה. 

 

פישר עם הכלבים של ליידי גאגא (ימין), העבריין המורשע ג'קסון (שמאל)

 

פישר נפצע קשה מאוד ובמזל שרד את הירי. ימים לאחר מכן, שני הכלבים הוחזרו לליידי גאגא לאחר שהיא הציעה עבורם פרס בסך 500,000 דולר, זאת על ידי אישה שמאוחר יותר הואשמה גם היא בפשע. 

כזכור, באפריל האחרון ג'קסון שוחרר בטעות ממעצר עקב מה שגורמים רשמיים כינו "טעות פקידותית", מה שגרר מצוד משטרתי אחריו עד שנמצא באוגוסט ונעצר שוב.

בפוסט שפורסם באינסטגרם, פישר התייחס לגזר הדין: "קשה להאמין שעברו שנתיים מאז שלקחתי את אסיה, קוג'י וגוסטב לטיול ערב, אז ברגע אחד פתאום מצאתי את עצמי נלחם עם כל מה שהיה לי כדי להגן על הכלבים האלה מפני שוד. אבל זה לא הספיק: היכו אותי, חנקו אותי, ירו בי והשאירו אותי למות, מדמם על המדרכה ונלחם על חיי. וגם קוג'י וגוסטב נעלמו".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE