הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המצוד ברחבי ניו יורק הסתיים: נעצר החשוד שירה למוות בנערה בת 17 ובבן 21, ופצע קשיש בן 96
משטרת התפוח הגדול הצליחה לשים את ידייה על סאנדנס אוליבר בן ה-28, שאחראי לשלושה אירועי ירי נפרדים בתוך 24 שעות בלבד, כאשר שניים מהם הסתיימו עם תוצאה קטלנית ביותר

חשוד בן 28 אשר מבוקש בגין שלושה מקרי ירי קשים ברחבי העיר ניו יורק - נעצר ביום שלישי אחרי מצוד משטרתי נרחב. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

סאנדנס אוליבר, שנעצר בברוקלין, היה מבוקש בחשד שהוא האחראי לשלושה אירועי ירי קטלניים בתוך 24 שעות, כולל רצח של נערה בת 17 ושל צעיר בן 21 בשני אירועים נפרדים, ופצע קשיש בן 96.

על פי החשד, אוליבר, שמהדיווחים עולה כי יש לו 12 מעצרים קודמים, פתח באש קצת לפני השעה 9:30 בבוקר יום שני כאשר ניסה לשדוד אישה - אלא שהכדור פגע בקרסול ימין של קשיש בן 96 שהיה במקום, שפונה לבית חולים סמוך במצב יציב. 

היורה נמלט מהמקום, וכמה שעות לאחר מכן, בסביבות 14:40, שוטרים במחוז 5 הגיבו לדיווח שהגיע למוקד 911 לפיו אדם נורה מספר פעמים בתוך בניין דירות. הכוחות שהגיעו לדירה בקומה השישית מצאו בחור צעיר בן 21 עם פצעי ירי וללא סימני חיים, והרופאים קבעו את מותו פחות משעה לאחר מכן. 

 

 

אז, מעט לפני חצות, שוטרי מחוז 73 קיבלו קריאה אחרת על אישה שנורתה בבית בברוקלין. עם הגעת כוחות הביטחון וההצלה למקום, הנערה בת ה-17 פונתה לבית החולים עם ירי בחזה - וזמן קצר לאחר מכן מתה מפצעיה. 

ברגע שגורמי אכיפת החוק הבינו כי מדובר באותו חשוד בשלושה אירועי הירי, מפקד ממשטרת ניו יורק ערך מסיבת עיתונאים בה פרסם את פרטיו של החשוד בן ה-28, ואמר לציבור כי הוא "נחשב חמוש ומסוכן ביותר".

"בשעה זו, משטרת ניו יורק נמצאת בכוננות גבוהה. פרסנו ברחבי העיר את מחלקת המבצעים המיוחדים, כוחות בילוש, סיור, תחבורה ושיכון", אמר קיצ'אנט סאוול, וביקש אז מהציבור להתקשר למוקד אכיפת החוק אם יש להם מידע לגבי מקום הימצאו של החשוד. 

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE