הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האקרים פרצו לשרתי משרד החינוך בלוס אנג'לס
על אף שההאקרים מאיימים לפרסם את התוכן שהושג ממאגרי הנתונים, במשרד החינוך הודיעו שהם לא מתכוונים להיענות לדרישת כופר והדדליין שהוצב - יום שני הקרוב

קבוצה האקרים בינלאומית שפרצה לשרתי משרד החינוך בלוס אנג'לס מאיימת לפרסם חומרים שהשיגה במתקפת סייבר אם דרישות הכופר שלה לא ייענו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה

 

לפי הדיווחים, מדובר בקבוצה המכונה "Vice Society", ובפוסט שנכתב ברשת האפלה נטען שהיא "תפרסם את כל התוכן ב-4 באוקטובר, בחצות הלילה, שעון לונדון".

לא ברור מה בדיוק מכילים המסמכים הנ"ל, אך במשרד החינוך בלוס אנג'לס (Los Angeles Unified School District, או LAUSD) אישרו שהם קיבלו דרישה לתשלום כופר.

"אנחנו יכולים לאשר שקיבלנו הודעה על כך מההאקרים, ואנחנו מדברים איתם מבלי לנהל מו"מ כלשהו. התקבלה דרישה לתשלום כופר ולא הגבנו לדרישה זו", הסביר אלברט קרבליו, מפקח החינוך הראשי ב-LAUSD.

קרבליו סירב לציין מה הייתה הדרישה של ההאקרים, אך בראיון שהעניק ללוס אנג'לס טיימס הוא הדגיש שמשרד החינוך אינו מתכוון לשלם להם.

 

אלברטו קרבליו (צילום: Shutterstock / AP)

 

"מה שאני יכול להגיד זה שכל דרישה לתשלום כופר תהיה מגוחכת, אך בכנות הדרישה [של ההאקרים] הייתה מעליבה. אין לנו שום כוונה לנהל מו"מ עם גוף כזה", הוא אמר.

הפריצה לשרתי LAUSD אירעה בחודש שעבר, ובמשרד החינוך נאלצו להשבית את כל מערכות המחשוב בכלל בתי הספר בעקבותיה.

"אנחנו עובדים עם חוקרים פרטיים ורשויות החוק על מנת להבין מה בדיוק נלקח מהשרתים שלנו", קרבליו אמר.

על אף שלא נמסרו פרטים רבים על הפרשה, במשרד החינוך טוענים שהפריצה שיבשה את הפעילות של המיילים ואתר האינטרנט של LAUSD, אך לא נלקח מידע אישי של עשרות אלפי העובדים, לרבות פרטי ביטוח רפואי ותלושי שכר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE