הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לונג איילנד: שוטרים יסיירו בין בתי כנסת לקראת ראש השנה
בעיר לונג ביץ' שבה דווח על מספר תקריות אנטישמיות בחודשים האחרונים הוחלט לבצע סיורים יזומים בין בתי הכנסת, ולוודא שהמתפללים היהודים יוכלו לחגוג את השנה החדשה ללא אירועים אלימים

רשויות החוק בלונג איילנד הורו להגביר את האבטחה סביב בתי כנסת ומוסדות יהודים נוספים לקראת ערב ראש השנה שיחול ביום ראשון הקרוב, וזאת על רקע סדרת אירועים אנטישמיים בחודשים האחרונים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה

 

בעיר לונג ביץ' שבלונג איילנד, דרום-מזרחית לנמל התעופה JFK, מתכוונים לשלוח ניידות לרוב בתי הכנסת: "אין לנו מידע מודיעיני כלשהו המצביע על כוונה להפריע לקהילה היהודית לחגוג את השנה החדשה, אך הוחלט להגביר את מערך האבטחה באופן יזום", אמרו במשטרה.

רונלד וולש, מפקד המשטרה המקומית, הוסיף: "אנחנו יצרנו קשר עם בתי הכנסת בעיר ונדאג לכך שניידת תסייר בכולם במהל החג. השוטרים שלנו גם יצאו מהניידות וייכנסו לבתי הכנסת, כדי שהמתפללים ידעו שיש נוכחות משטרתית במקום".

הרב אלי גודמן מבית חב"ד בירך על ההחלטה, ואמר: "זה טוב שאנשים יודעים שבתי הנכסת משתפים פעולה עם המשטרה כדי לוודא שניתן לחגוג את החג באופן בטוח".

בחודשים האחרונים לא נרשמו אירועים אלימים כנגד הקהילה היהודית, אך כן דווח על מספר כרזות בעלות תוכן אנטישמי שחולקו בשכונות ברחבי מחוז נסאו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE