הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קים קרדשיאן חושפת את הסוד שכולן רצו לדעת
כוכבת הריאליטי מתגאה בגוף חטוב ומושלם, וממש כמו כוכבות נוספות, גם לקים סודות טיפוח שהיא שומרת רק לעצמה. לאחרונה, החליטה לחשוף לראשונה כיצד היא שומרת על הבטן שלה שטוחה וחטובה והצליחה לעורר סערה ברשת

קים קרדשיאן היא לא רק מהכוכבות המצליחות והמוכרות בעולם, היא גם מוכרת לכולנו בזכות הגזרה הלוהטת שלה. מעריצות רבות שואלות דרך קבע את הכוכבת כיצד היא מצליחה לשמור על בטן יפה ושטוחה, וכעת, החליטה קימי לחרוג ממנהגה, ולחשוף את הסוד הגדול.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אז חוץ מתזונה מאוזנת ובריאה ואימוני כושר, מסתבר כי כוכבת הריאליטי גם עוברת טיפולים למיצוק הבטן באמצעות מכשיר מיוחד (בפיתוח ישראלי) של חברת ״INMODE״. עוד חשפה קימי את התהליך המדובר היא עושה בשנתיים האחרונות, וזה הפך את הבטן שלחה שטוחה וחטובה מתמיד.

מדובר על טיפולי ייחודי הנקרא ״מורפיאוס 8״, והוא מתבצע על ידי אנרגיית גלי רדיו RF המשולבים במיקרו מחטים קטנטנות. ״זה לגמרי משנה חיים, זה קצת כואב, אבל בהחלט שווה את זה״ כתבה קימי. כזכור, לאחרונה מקורב לכוכבת חשף כי היא ובן זוגה, הקומיקאי פיט דיווידסון נתקלים בקשיים בעקבות הלוז העמוס של השניים.

״זה לא פשוט לנהל זוגיות כאשר שני הצדדים כל כך עסוקים, אבל קים ופיט מצליחים למצוא דרכים יצירתיות לשמור על הרומנטיקה. הם לא יכולים לחכות לרגע בו הם יהיו אחד עם השנייה״, אמר אותו מקורב.



45% לא
55% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE