הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דה-סנטיס שלח שוטרים חמושים לסלק פיזית מהמשרד את תובע המדינה שנתמך ע"י סורוס ושסירב לציית לחוקי פלורידה
במהלך המשילותי החשוב ביותר שנעשה מאז שהנשיא לשעבר טראמפ עזב את הבית הלבן מושל פלורידה הפופולרי הדגים כיצד עובד החוק האמריקאי - הרשות המבצעת, היא המחליטה - התובעים והפרקליטים? הם רק כאן ליישם חוקים ולא לקבוע מה החוק

מושל פלורידה, רון דה-סנטיס, השעה את פרקליט המדינה אנדרו וורן בגלל "בחירה לאכוף חוקים על סמך האג'נדה האישית שלו", ומינה את סוזן לופז כמחליפה שלו במהלך ההשעיה - אבל יותר מכך הוא שלח את משטרת המדינה להסיר את וורן באופן פיזי ממשרדו והעניק לו "גישה לאחזור חפציו האישיים בלבד, כדי להבטיח שלא יוסרו קבצים, ניירות, מסמכים, הערות, רשומות, מחשבים או אמצעי אחסון נשלפים מבניין הפרקליטות".

דה-סנטיס פרסם את ההודעה על הזזתו ופיטוריו של מי שסרב לציית לחוק במספר אירועים במהלך מסיבת עיתונאים שערך ביום חמישי כשהוא מוקף בשריף של מחוז הילסבורו צ'אד כרוניסטר, בשריף של מחוז פולק גריידי ג'אד, בתובע הכללי של פלורידה אשלי מודי ואחרים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


וורן, סירב לפעול לפי מדיניות המדינה בנושא הפלות בעקבות החלטת בית המשפט העליון לבטל את 'רו נגד ווייד' - וסירב שוב ושוב לאכוף חוקים שפוגעים בניתוחי שינוי מין לילדים.

פרקליט המדינה השמאלני סירב גם להעמיד לדין 67 מפגינים שנעצרו בהפגנות ג'ורג' פלויד, ואמר ב-2017 כי הוא ימשיך להשתמש בעונש המוות רק "במקרים הגרועים ביותר", ולא היכן ש"מחלות נפש מילאו תפקיד".

בשל זאת מסר משרדו של דה-סנטיס את ההודעה כי - "אנו משעים את תובע המדינה ה-13 במעגל ה-13, אנדרו וורן, על הזנחת חובותיו כיוון שהוא מתחייב לא לקיים את חוקי המדינה".

"חוקת פלורידה העניקה את סמכות הווטו למושל, לא לפרקליטים בודדים של המדינה, לכן, כאשר אתה מפר את שבועתך באופן בוטה... כאשר אתה מעלה את עצמך מעל החוק, מפר את חובתך ומזניח את חובתך, ומפגין חוסר יכולת להיות מסוגל לבצע את התפקידים הללו [אז] אנו משעים היום את פרקליט המדינה אנדרו וורן, באופן מיידי", סיכם דה-סנטיס לקול מחיאות כפיים.


"זה לא קשור להפלה או לשום דבר אחד, זה קשור למתן דין וחשבון למערכת החוק והסדר שלנו כדי להעמיד לדין פשעים. במחוז הילסבורו נוצר דפוס שבו אדם אחד בוחר אילו חוקים הוא רוצה לאכוף". כך נמסר מהמשרד של דה-סנטיס.

בינתיים - התובע המודח בסן פרנסיסקו ואיש של ג'ורג' סורוס, ד"ר צ'סה בודין הודיע ​​ביום חמישי כי לא יבקש לחזור לתפקידו בנובמבר לאחר שהודח בחודש יוני.

18% לא
82% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE