הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
״מחריבות את העולם״: בנות משפחת קרדשיאן חוטפות אש
עשרות טיסות במטוסים פרטיים, זיהום אוויר, רכישות עתק ועוד, הם רק חלק מהדברים אותן עושות מדי יום האחיות למשפחה המפורסמת ביותר בעולם. לאחרונה, לגולשים נמאס, והם החליטו להפסיק לשתוק ולמתוח ביקורת חריפה על התנהלותן של האחיות

משפחת קרדשיאן פרצה אל חיינו אי שם בשנת 2007 ומאז נראה כי הפכה להיות אחת המשפחות המתוקשות והידועות ביותר ברחבי העולם. מאז עברו לא מעט מים בנהר, והאחיות למשפחה הפכו מיליונריות בעקבות ליין מוצרים שכל אחת משווקת ומוכרת.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


וכיאה לבחורות עשירות ומפונקות, כמעט כל אחת מהמשפחה מחזיקה מטוס פרטי, ועושה בו שימוש די תדיר. כזכור, רק לפני מספר שבועות פרסמה קיילי ג׳נר תמונה בעמוד האינסטגרם האישי שלה, בו הופיעה לצד בן זוגה ואב ילדיה, כאשר מאחוריהם זוג מטוסים פרטיים, והשאלה שנשאלה היא - באיזה מהם להשתמש?

לפי הדיווחים, הטיסה המדוברת הייתה מקמרילו לוואן נויס, שני יעדים הנמצאים בקליפורניה, כאשר טיסה לוקחת 17 דקות ואילו נסיעה ברכב לוקחת 45 דקות. גם אז חטפה ג׳נר לא מעט אש מצד הגולשים, וכעת, מעריצים נוספים מצטרפים לחגיגה.

״קיילי ג׳נר היא ללא ספק פושעת אקלים רצינית״, ״הגיע הזמן שהיא תפסיק לשחק אותה בכל הנוגע למודעות לסביבה, היא עושה הכי הרבה נזק מכולנו״, ״היא משתמשת במטוס שלה בשביל טיסה של כמה דקות, זה כל כך מכעיס״, הן רק חלק מהתגובות לה זכתה המיליונרית הצעירה.



27% לא
73% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE