הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"סיימתי את חייה": נחשפה הודאת הרצח של בריאן לונדרי
במכתבים שהשאיר אחריו בריאן לונדרי נטען שבת זוגו גבריאל פטיטו סבלה מפציעה כלשהי במהלך טיול קמפינג, ושהוא החליט "לסיים את חייה" בעקבות הכאבים העזים שלה. "חשבתי שזה המעשה של רחמנות, שזה מה שהיא רצתה", כתב

מחברת שנמצאה ליד גופתו של בריאן לונדרי הכילה הודאה בכך שהצעיר רצח את בת זוגו גבריאל "גבי" פטיטו, וחלק מהעמודים פורסמו ע"י עורך דין המייצג את משפחת לונדרי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המחברת של לונדרי, כפי שפורסמה ע"י עורך דין המייצג את משפחת לונדרי

 

המחברת ובה שמונה עמודים שנכתבו ע"י לונדרי אותרה ע"י רשויות החוק באותו היום שבו נמצאה גופתו בשמורת טבע בפלורידה, וכבר בזמנו חוקרי ה-FBI מסרו שהיא "מכילה הודאה כתובה".

עורך הדין סטיב ברטולינו פרסם חלק מהתוכן של המחברת, שעשויה לחשוף פרטים נוספים על הפרשה שהסעירה את ארצות הברית בשנה שעברה.

"אני סיימתי את חייה", כתב לונדרי בן ה-23, "חשבתי שזה המעשה של רחמנות, שזה מה שהיא רצתה, אבל עכשיו אני מבין שעשיתי טעויות רבות".

לונדרי כתב שהוא החליט 'לסיים את חייה' של פטיטו בעקבות פציעה כלשהי שממנה סבלה בזמן שהם יצאו לקמפינג. הוא מתאר כיצד הוא ניסה לחמם אותה בעודה סובלת מכאב קיצוני, אך באף שלב לא תואר ניסיון להשיג עזרה.

כזכור, הפרשה הטרגית החלה בחופשת 'קוסט טו קוסט' של בני הזוג, בה הם נסעו ברחבי ארה"ב ברכב מסחרי. קרובי משפחתה של פטיטו סיפרו שהיו עמה בקשר עד סוף חודש אוגוסט 2021, בעת שהיא ולונדרי ביקרו בפארק הלאומי גרנד טיטון (Grand Teton National Park) בצפון-מערב מדינת ויומינג, לא רחוק מהפארק הלאומי ילוסטון.

לאחר יותר משבועיים של חיפושים, גופתה של פטיטו אותרה ב-19 בספטמבר באזור הפארק הלאומי. כשבוע לאחר מכן פורסם דו"ח הנתיחה שלאחר המוות שקבע שפטיטו מתה כתוצאה מחניקה. בנוסף, הנתיחה חשפה שפטיטו מתה לפחות 3 שבועות לפני שגופתה אותרה (בין ה-21 ל-28 באוגוסט).

לאורך הפרשה בריאן לונדרי היה החשוד היחיד - תחילה בהיעלמותה של פטיטו ובהמשך ברציחתה - וב-20 באוקטובר גופתו אותרו בפלורידה לאחר ששם קץ לחייו.

לאחר מציאת גופתו של לונדרי ולפני שרשויות החוק הודיעו רשמית שאכן מדובר בבן זוגה של פטיטו, דווח כי מחברת ו"מספר פריטים אישיים נוספים" של לונדרי נמצאו בסמוך לגופתו. מוקדם יותר השנה, חוקרי ה-FBI אישרו כי אותה מחברת "כללה מכתבים שנכתבו ע"י מר לונדרי, בהם לקח אחריות על מותה של גברת פטיטו" - אותה הודאה שפורסמה ע"י ברטולינו.

4% לא
96% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE