הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בתה של ג׳ניפר לופז יצאה מהארון כא-בינארית
הזמרת המצליחה והאהובה הזמינה לאחרונה לבמה, באחת ההופעות שלה, את בתה לשיר איתה דואט, והציגה אותה בלשון רבים, כיאה למי שמגדיר עצמו נטול מגדר. הבשורה הצליחה לרגש את המעריצים שהגיבו באהבה ופרגון

ג׳ניפר לופז היא אחת מהכוכבות הכי מצליחות ומתוקשרות בסביבה כבר למעלה משני עשורים. אך לאחרונה, מי שמצליחה לגנוב את ההצגה היא אמי, בתה הבכורה של לופז. לאחרונה, הזמינה הזמרת את בתה להופעה ואף לבמה, והשתיים ביצעו יחד דואט ראשון מסוגו. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כאשר קראה ג׳יי לו לבתה, פנתה אליה בלשון רבים, ובכך למעשה חשפה באופן רשמי את זהותה הא-מגדרית של בתה. על הבמה, השתיים שרו את הלהיט  "A Thousand Years" של כריסטינה פרי, ולאחר מכן עברו לשיר את אחד הלהיטים הגדולים של לופז, "Let's Get Loud".

ההכרה של לופז במגדר של בתה הצליחה להוביל לתגובות חמות ברחבי הרשת, כך למשל סרטון ההופעה של השתיים הצליחה להגיע למאות אלפי צפיות, ורבים כתבו: ״זה מדהים ומרגש לראות את ג׳ניפר תומכת ככה בילדה שלה״. כזכור, זו לא הפעם הראשונה בה לופז מביעה תמיכה במשפחתה.

בעבר, ג׳יי לו השתתפה בסרט קצר אשר בויים על ידי ברנדון שול, אחיין שלה, שעוסק בנושאים של אמנות, ביטוי עצמי ומגדר. לופז שיתפה את הסרט וכתבה שמדובר על יצירה קולנועית מרשימה ומרגשת שעוסקת בקבלת שינויים ואתגרים באהבה. 



80% לא
20% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE