הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הסיוט של כל הורה: תינוק בן 3 חודשים נחטף מבית משפחתו בקליפורניה
משטרת סן חוזה פתחה בחיפושים נרחבים אחר החשוד, שניצל שתי דקות של חוסר תשומת לב כדי להיכנס לדירה באמצע היום ולחטוף את התינוק. בכיר במשטרה: "היום, מישהו מסתובב עם תינוק בן 3 חודשים שלא היה לו אתמול"

רשויות החוק בצפון קליפורניה ממשיכות לחפש אחר תינוק בן 3 חודשים שנחטף מבית משפחתו אתמול (שני), כך על פי המשטרה בסן חוזה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


התינוק ברנדון קווילר על רקע תיעוד החטיפה (צילום: משטרת סן חוזה)

 

לפי הודעת משטרת סן חוזה, התינוק - ברנדון קווילר - נחטף מבית משפחתו ברחוב אלם בסביבות השעה 1:00 בצהריים.

 

 

הורי התינוק השאירו אותו עם סבתא שלו במהלך היום, וזו החליטה לקחת אותו לסופרמרקט. הם חזרו לדירה והסבתא הכניסה את התינוק לבית, אך היא השאירה אותו לבד במשך כשתי דקות וירדה לאוטו להביא שקיות נוספות.

"מישהו ניצל את העובדה שהיא ירדה לרכב בשנית כדי להיכנס לדירה ולצאת משם עם התינוק", אמר סמל כריסטיאן קמאריו ממשטרת סן חוזה, "היום, מישהו מסתובב עם תינוק בן 3 חודשים שלא היה לו אתמול".

 

אילוסטרציה (צילום: AP)

 

שעות בודדות לאחר החטיפה, רשויות החוק פרסמו תיעוד ראשון של החשוד (כפי שצולם ע"י מצלמת אבטחה ביתית). לפי קמאריו, בני משפחתו של התינוק לא מזהים את החשוד בחטיפה.

"אנחנו ממשיכים לעבוד במרץ על מנת לאתר את התינוק ברנדון", אמרו הבוקר (שלישי) במשטרה, "זה ממשיך להיות המטרה המרכזית שלנו היום. החוקרים ממשיכים לבדוק כל קצה חוט אפשרי, והדבר החשוב ביותר הוא שנחזיר את ברנדון לביתו".

 

 

במקביל לחיפושים אחר החשוד, בלשי המשטרה עוברים בכל בית בשכונה במטרה לאתר עדי ראייה או מצלמות אבטחה נוספות: "אנחנו עושים הכל על מנת לאתר את ברנדון, אבל אנחנו זקוקים לעזרת הציבור", אמרו במשטרה, "בשלב זה אין לנו תיאור של הרכב של החשוד, או מספר לוחית רישוי".

4% לא
96% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE