הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תאונת דרכים קשה בלאס וגאס: תשעה נהרגו ואחד במצב אנוש
נהג רכב נסע במהירות מופרזת, חצה את הרמזור האדום, והתנגש בלפחות שישה כלי רכב עם סך הכל 15 בני אדם. על פי הדיווחים, הנהג והנוסע שישב לצידו מתו בתאונה

תשעה בני אדם נהרגו ואדם נוסף במצב אנוש, בתאונת דרכים קשה אירעה ביום שבת בצפון לאס וגאס, נבדה, בה היו מעורבים שישה כלי רכב.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת התאונה (צילום מתוך טוויטר)

 

על פי החקירה הראשונית, ביום שבת בסביבות השעה 3:00 בצהריים, באזור שדרות צ'יין ורחוב המסחר, נהג רכב דודג' צ'אלנג'ר אדומה נהג במהירות מופרזת, ואף נסע ברמזור אדום לפני שהתנגש במספר רכבים.

דובר משטרת צפון לאס וגאס, אלכסנדר קואבס, ערך מסיבת עיתונאים בעקבות האירוע, ואמר כי בתאונה היו מעורבים 15 בני אדם. "לא ראינו התנגשות תנועה ההמונית כמו זו בעבר", אמר קואבס בתדרוך עם העיתונאים. לדבריו, הנהג "פגע במספר כלי רכב וגרם לאירוע כאוטי", כאשר חלק מכלי הרכב שנפגעו הודפו לצדדים בצומת.

הגילים של הקורבנות בתאונת הדרכים נעים בין צעירים מאוד ועד למבוגרים בגיל העמידה. קואבס אמר כי שניים מהפצועים נלקחו לבית החולים האוניברסיטאי לטיפול רפואי, שם אחד מהם מת והשני נמצא במצב אנוש, והרופאים נלחמים על חייו.

על פי דיווחים שונים, נהג הרכב נהרג גם הוא בתאונה, כמו גם הנוסע שישב לצידו. דובר המשטרה פנה לאזרחים ואמר: "בבקשה, תהפכו את הקהילה הזאת לבטוחה יותר על ידי האטת הנסיעה. שימו לב למגבלות המהירות".

 חברת המועצה של צפון לאס וגאס, פמלה גוינס-בראון, הגיבה לאירוע הקשה ואמרה: "המחשבות והתפילות שלנו עם המשפחות שחוות אובדן ענק ומיותר, עקב מעשה רשלני וחסר טעם".

 

 

רק לפני כשלושה שבועות, ב-10 בינואר, אירעה תאונת דרכים בה היו מעורבים שלושה כלי רכב, דרומית ללאס וגאס, והותירה אחריה ארבעה הרוגים.

על פי החקירה, מכונית קדילק פנתה צפונה בנתיבים הדרומיים של הכביש המהיר 15, ליד ג'ין, כאשר התנגשה בטנדר של טויטה – אשר עלתה בלהבות והביאה למותם של שלושה בני אדם שנלכדו בתוך הרכב. מותם נקבע במקום, וגם נהגת הרכב, מתה במקום.

שנת 2021 נרשמה לשנה הקטלנית ביותר בדרכים בנבדה, זה 14 שנים. במדינה הדרומית היו 382 הרוגים בתאונות, מספר המהווה עלייה של 18 אחוזים.

"זה מזעזע", אמר לאחרונה מנהל המשרד לבטיחות תעבורה במחוז קלארק, אנדרו בנט. "אנחנו מאמינים שמהירות ופגיעה ימשיכו להיות הגורמים המובילים למוות, ובסופו של יום שתי אלה הן בחירות אישיות שאנשים לוקחים".

מספר ההרוגים בכבישים ירד במשך כמה שנים, ובשנת 2019 הגיע לשפל עם 304 הרוגים. עם זאת, כאמור, בשנתיים האחרונות הם עלו. עד כה, כמות המתים הגבוהה ביותר כתוצאה מתאונות נרשמה בשנת 2006, אז נהרגו 431 בני אדם בכבישים.

 

43% לא
57% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE