הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תקרית חריגה בטיסה מניו יורק לקליפורניה: דיילת הותקפה ע"י נוסע שיכור
טייסי טיסת אמריקן איירליינס בחרו לנחות בדנבר כדי להוריד את הנוסע המתפרע ולטפל בדיילת, שפונתה לבית החולים עם אף שבור. תגובת חברת התעופה: "הנוסע סולק לצמיתות, נוודא שיועמד לדין"

טיסת אמריקן איירליינס מניו יורק לדרום קליפורניה נאלצה לבצע נחיתה בלתי מתוכננת בקולורדו, וזאת לאחר שנוסע החל לתקוף דיילת. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

התקרית אירעה בטיסת 976 של אמריקן איירליינס, שהמריאה אתמול (רביעי) מנמל התעופה קנדי בניו יורק, לעבר נמל התעופה ג'ון ויין במחוז אורנג'.

הטיסה הייתה אמורה לנחות בדרום קליפורניה בסביבות השעה 8:00 בלילה (שעון חוף מערבי), אולם התקרית האלימה גרמה לצוות הטיסה לנחות בדנבר בסביבות השעה 6:30 (שעון מקומי). הנוסע המשתולל הורד מהמטוס, והטיסה המריאה בשנית כעבור שעה.

לא ברור מה בדיוק הוביל לתקרית, אך נוסעים סיפרו שהחשוד היה תחת השפעת אלכוהול כאשר החל להתווכח על עטיית מסכה עם הדיילת. בשלב מסוים הנוסע חבט בפניה של הדיילת, שפונתה לבית החולים עם שבר באף.

כאמור, הנוסע המתפרע נעצר ע"י רשויות החוק בדנבר. באמריקן איירליינס הגיבו לפרשה והודיעו כי הנוסע סולק מטיסות החברה לצמיתות: "לאותו נוסע לא יתאפשר לעלות על טיסות אמריקן איירליינס בשנית, אך לא נסתפק בכך. נוודא שאותו נוסע יועמד לדין. חייבים להפסיק את התנהגות זו, והדרך הטובה ביותר לעשות את זה היא באמצעות אכיפה אגרסיבית וענישה מוגברת".

 

החשוד, כפי שתועד עם הנחיתה בדנבר (צילום מתוך טוויטר)

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE