הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חקירת הירי בסט הצילומים נמשכת: "לא שוללים הגשת כתבי אישום"
שריף מחוז סנטה פה חשף כי החוקרים החרימו כמות גדולה של תחמושת מהסט, לרבות כדורי סרק וקליעים אמיתיים, כמו גם הקליע שנורה בשבוע שעבר וגרם למותה של במאית הצילום ופציעתו של במאי הסרט. השריף: "העובדות הבסיסות ברורות לחלוטין. כלי הנשק הועבר למר בולדווין. כלי הנשק ירה כדור אמיתי שפגע בגברת האצ'ינס והרג אותה"

רשויות החוק בניו מקסיקו ממשיכות לחקור את התקרית הקטלנית שאירעה בשבוע שעבר בסנטה פה, בה הלינה האצ'ינס נורתה למוות במהלך צילומי הסרט 'ראסט'. מוקדם יותר היום, משרד השריף המקומי קיים מסיבת עיתונאים שבה נחשפו פרטים חדשים על החקירה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בולדווין והאצ'ינס על רקע סט הצילומים (צילום: AP)

 

לדבריו של השריף אדן מנדוזה, חקירת הפרשה עדיין בעיצומה, ועל כן מוקדם מדי לקבוע האם התקרית תוביל להגשת כתב אישום.

עם זאת, כחלק מהחקירה הוחלט להחרים כ-500 כדורים וקליעים שונים מהסט, לרבות הקליע שנורה מכלי הנשק בשבוע שעבר וגרם למותה של במאית הצילום הלינה האצי'נס.

 

 

השריף מנדוזה הסביר שחלקם כדורי סרק, אך קיים חשד לפיו לפחות חלקם קליעים אמיתיים: "אני בהחלט חושב שהייתה רשלנות מסוימת בסט הצילומים", אמר השריף והוסיף, "אני חושב שהיו גם כמה אירועי בטיחות חמורים שצריכים להיבדק ע"י תעשיית הסרטים, ויתכן שגם מדינת ניו מקסיקו צריכה לבדוק את זה".

 

השריף אדן מנדוזה, הבוקר בסנטה פה (צילום: Getty Images)

 

כזכור, התקרית הקטלנית אירעה ביום חמישי האחרון בבוננזה סיטי (Bonanza City) - עיר רפאים הנמצאת כ-20 ק"מ דרומית לעיר סנטה פה - במהלך צילומי הסרט "ראסט".

מי שירה באביזר של כלי הנשק הוא השחקן אלק בולדווין, וכתוצאה מהירי נהרגה הלינה האצ'ינס בת ה-42, במאית הצילום. גם במאי הסרט, ג'ואל סוזה, נפצע במהלך האירוע, אך למרבה המזל הוא שוחרר מבית החולים ביום שישי האחרון.

כאמור, הבוקר שריף המחוז מסר שהרופאים בבית החולים הצליחו להוציא את הכדור מהכתף של סוזה, והכדור הועבר לחוקרים. כמו כן, מנדוזה סיפר כי רשויות החוק החרימו כרטיסי זיכרון עם תיעוד ממצלמות הסרט, אולם רגעי הטרגדיה ככל הנראה לא תועדו.

 

הלינה האצ'ינס שנהרגה בתקרית (צילום: AP)

 

"אני חושב שהעובדות הבסיסות של הפרשה ברורות לחלוטין. כלי הנשק הועבר למר בולדווין. כלי הנשק ירה כדור אמיתי שפגע בגברת האצ'ינס והרג אותה, ולאחר מכן פגע במר סוזה וגרם לפציעתו", מסר מנדוזה.

עוד חשף השריף כי החקירה מתמקדת בכדור האמיתי שנורה מכלי הנשק: "נכון לעכשיו אנחנו יודעים שלפחות קליע אמיתי אחד היה בסט. מטרת החקירה היא להבין האם היו קליעים אמיתיים נוספים בסט, כיצד הם הגיעו לשם ולמה הם היו שם בניגוד לנהלים", סיכם מנדוזה.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE