הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מקומם: עונש קל לבנו של מיליארדר שדהר במכונית הלמבורגיני וגרם לתאונה קטלנית
בית המשפט בלוס אנג'לס קבע כי הנער בן ה-17 יישלח ל-7 עד 9 חודשי מאסר במתקן כליאה לנערים, פחות משנה לאחר שנסע במהירות של כ-160 קמ"ש וגרם למותה של מוניק מיונוז בת ה-32

נער בן 17 נידון לעונש קל במיוחד - 7 עד 9 חודשי מאסר - בעקבות תאונת הדרכים הקטלנית שבה היה מעורב מוקדם יותר השנה, במהלכה אישה בת 32 נהרגה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


משמאל: מיונוז והוריה. מימין: הנער הפוגע יוצא ממכוניתו

 

כזכור, תאונת הדרכים הקשה התרחשה ביום רביעי, ה-17 בפברואר, בסמוך לצומת השדרות אולימפיק ואוברלנד במערב לוס אנג'לס. 

לפי המשטרה, הנער הצעיר - ששמו לא פורסם בשל גילו - נסע במכונית הלמבורגיני שלו במהירות העולה על 100 מייל לשעה (160 קמ"ש) - ככל הנראה במסגרת מרוצי רחוב בלתי חוקיים. כאשר התקרב לשד' אולימפיק, מכונית הלמבורגיני התנגשה במכונית הלקסוס שבה נהגה מוניק מיונוז בת ה-32. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום החלו לבצע בה פעולות החייאה, אולם בתוך זמן קצר הם נאלצו לקבוע את מותה.

כאמור, שמו של הנער - שנפצע באורח קל בתאונה - לא פורסם בשל גילו. עם זאת, בתקשורת המקומית בלוס אנג'לס דווח שהנהג הפוגע הוא ברנדן חורי, בנו של איש העסקים והמיליארדר ג'יימס חורי.

מוקדם יותר השנה, חורי האב העלה פוסט לחשבון האינסטגרם שלו, בו אישר את הקשר לתאונה, אך שמו של בנו לא צוין: "אני יודע שזה לא לעולם לא יספק צדק עבור משפחתה של מוניק מיונוז, אבל אני רוצה להתנצל בפני המשפחה בעקבות מותה הטרגי...משפחתי מתפללת למענם".

 

הפוסט של ג'יימס חורי, לצד זירת התאונה הקטלנית

 

בחודש אפריל האחרון הנער הסכים להודות באשמה - סעיף אחד של הריגה - ובית המשפט החליט לגזור עליו 7 עד 9 חודשי מאסר במתקן כליאה לבני נוער (לצד ארבע שנות תקופת מבחן לאחר שחרורו).

בימים האחרונים בני משפחתה של מיונוז, כמו גם חבריה הקרובים, מפגינים מחוץ למתקן הכליאה באינגלווד שאליו הנער צפוי להישלח.

עוד לפני שביהמ"ש קבע את עונשו של הנער, אמה של מוניק - קארול קרדונה - סיפרה על תחושתיה בעקבות הגשת כתב האישום: "בכיתי ברגע ששמעתי את זה, כי אנחנו נאבקים על זה במשך תקופה ארוכה. בתור אם שנאלצה לחוות את מות בתה, אני לא מבינה למה אני צריכה להיאבק כדי שיגישו כתב אישום, או אפילו כדי שיתייחסו אליי".

"לילדה הזאת היה לב זהב", סיפר בבכי אייזק קרדונה, אביה החורג של מיונוז, "היא עשתה הכל נכון ומעולם לא פגעה באיש". עוד סיפר קרדונה שבתו החורגת מאוד רצתה ללמוד משפטים, ובתקופה שלפני מותה היא עבדה כמזכירה במשרד מקומי בעיר - אותו משרד שממנו היא יצאה דקות ספורות לפני הטרגדיה הגדולה.

עוד מסר קרדונה בזמנו כי "ילדים כל הזמן עושים מרוצי רחוב, במקרה הזה בן 17 נוסע בלמבורגיני ומגיע למהירות 120 מייל לשעה (כ-190 קמ"ש), פוגע בה והורג אותה. אין כל ספק, אני רוצה לראות אותו עומד לדין על מעשיו".

4% לא
96% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE