הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פשע שנאה בלב ניו יורק: אישה תועדה במהלך ניסיון להצית ישיבה בברוקלין
התקרית האנטישמית אירעה בשעות הערב המאוחרות של יום חמישי מחוץ לישיבת פלטבוש ברובע. למרבה המזל, מאבטח הצליח לכבות את הלהבות לפני שמישהו נפגע; המשטרה מבצעת חיפושים נרחבים אחר החשודה שנמלטה

רשויות החוק בניו יורק פתחו בחיפושים נרחבים אחר אישה שתועדה אמש (חמישי) כשהיא מציתה ישיבה בברוקלין, כך על פי המשטרה המקומית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשודה בהצתה, כפי שתועדה ע"י מצלמת האבטחה (משמאל) וע"י עוברי אורח (צילום: משטרת ניו יורק)

 

תחילת האירוע בסמוך לשעה 7:30 בערב, אז התקבלו דיווחים על הצתה מחוץ לישיבת פלטבוש (Yeshivah of Flatbush) בשד' J פינת רח' 16 ברובע.

 

 

חקירה ראשונית של האירוע העלתה כי אישה שפכה חומר דליק כלשהו מחוץ לישיבה, ולאחר מכן הציתה אותו. למרבה המזל, מאבטח בישיבה הבחין במתרחש והצליח לכבות את הלהבות בתוך רגעים ספורים.

 

 

בהמשך, שוטרי משטרת ניו יורק בחנו את הצילומים ממצלמות האבטחה במקום וגילו שאישה תועדה כשהיא שופכת דלק ומציתה את האש, ולאחר מכן נמלטת ברגל.

 

זירת האירוע, מחוץ לישיבה בברוקלין

 

כאמור, למרבה המזל התקרית האנטישמית הסתיימה ללא נפגעים וללא נזק לישיבה. כעת, רשויות החוק מתמקדות בחיפושים אחר החשודה, שתוארה כאישה אפרו-אמריקאית. גובהה כ-1.60 מ', ובעת התקרית היא לבשה בגדים כהים והחזיקה מיכל דלק אדום.

משטרת ניו יורק פרסמה את התיעוד של האירוע, והבוקר פורסמו תמונות נוספות של החשודה (שגם בהן היא מחזיקה מיכל דלק אדום).

 

 

מושל ניו יורק, קאתי' הוקול, הורתה למחלקה לחקירת פשעי שנאה במשטרת מדינת ניו יורק לסייע בחקירה:

"אמש אישה שפכה דלק מחוץ לישיבת פלטבוש והציתה אש. לא היו נפגעים, אך אני רוצה לומר בצורה ברורה שאין שום מקום לשנאה במדינה שלנו. אף ילד אינו צריך להרגיש שהוא לא בטוח, בטח שלא בתוך מוסד חינוכי".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE