הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שימו לב: חברת התעופה סאות'ווסט ביטלה למעלה מ-1,000 טיסות
במהלך הסופ"ש העמוס של קולומבוס דיי, החברה הודיעה שהביטולים מגיעים עקב בקרת תנועה אווירית ומזג אוויר קשה, אם כי אנליסטים טוענים שדובר במחאת עובדים על רקע חובת מסכות

יותר מאלף טיסות של חברת Southwest Airlines בוטלו ביום ראשון בשל בעיות בקרת תנועה אווירית ומזג אוויר, מה שגרם לזעם של הנוסעים ברחבי המדינה, בעיקר כאשר מדובר בסוף שבוע עמוס של קולומבוס דיי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


למעלה מאלף טיסות של חברת Shouthwest Airlines בוטלו (צילום: Shutterstock)

 

סך הביטולים מהווה 28 אחוזים מטיסות החברה החל מהשעה 5:00 אחר הצהריים, ומסמן את שיעור הביטולים הגבוה ביותר מכל חברת תעופה גדולה בארה"ב, יותר מחברות Flight Aware Allegiant ו-Spirit, אשר ביטלו 5 אחוזים ו-4 אחוזים (בהתאמה).

מחברת התעופה סאות'ווסט נמסר כי בעיות מזג אוויר מחוץ לפלורידה, ובנוסף בעיות של תנועה אווירית בסביבה, גרמו לתגובת שרשרת של ביטולים ברחבי המדינה. "המשכנו בעבודה נמרצת לאורך כל סוף השבוע כדי לאפס את הפעילות שלנו, תוך התמקדות במיקום מחדש של המטוסים והצוותים שלנו כדי לדאוג ללקוחות שלנו", מסרה החברה. "עם תדירות נמוכה בלוח הזמנים הנוכחי שלנו בין ערים, ההתאוששות במהלך אתגרים מבצעיים קשה וממושכת יותר".

הנרי הארטוולט, נשיא ומנתח תעשיית הנסיעות בקבוצת המחקר 'אטמוספר', אמר לסוכנות הידיעות איי.פי כי הביטול המאסיבי של החברה עשוי להיות בעקבות מחאה גדולה של עובדי החברה על רקע חובת המסכות, עליה הודיעה החברה לאחרונה. כמו כן, הארטוולט ציין כי החברה קבעה יותר טיסות ממה שהיא יכולה להתמודד מאז חודש יוני.

 

 

נוסף על כך, לפני כשבוע חברת התעופה הודיעה לעובדיה, המונים כ-56,000 בני אדם, כי היא תעמוד בתקנות הפדרליות הארציות ותחיל חובת התחסנות לכל הצוותים עד ה-8 בדצמבר, אחרת הם יצטרכו להפסיק את עבדותם בחברה.

ההודעה הראשונה על ביטולי הטיסות הגיעה ביותר שבת, והתאחדות הטייסות של סאות'ווסט איירליינס טענה אז ל"קשיים תפעוליים", והכחישה כי מדובר במחאה מאורגנת באופן פורמלי או לא של עובדיה. "אנו מודעים לקשיים התפעוליים המשפיעים על סאות'ווסט איירליינס בשל מספר גורמים, אך אנחנו יכולים לומר בביטחון כי הטייסים שלנו אינם משתתפים בפעילות רשמית או לא רשמית", נמסר.

"הטייסים שלנו ימשיכו לנסות להתגבר על התכנון הלקוי של הנהלת סאות'ווסט איירליינס, כמו גם על כל האתגרים המבצעיים החיצוניים. הם ימשיכו להתמקד בעדיפות הגבוהה ביותר שלהם – בטיחות. הטייסים שלנו הם אנשי מקצוע אמיתיים, ותמיד ישמרו על אחריות ברמה הגבוהה ביותר כלפי הצוותים שלהם, הנוסעים וחברת התעופה".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE