הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מושל קליפורניה שוקל להחיל חובת חיסונים לתלמידים בבתי ספר ברחבי המדינה
אחרי שבתחילת החודש לוס אנג'לס אישרה את הצו המחייב בני 12 ומעלה להתחסן כדי להגיע לשיעורים, גווין ניוסם אמר כי ייתכן וצו דומה יחול ברחבי המדינה

מושל קליפורניה, גווין ניוסם, אמר כי האפשרות להחיל צו ברחבי המדינה המחייב תלמידים בני 12 ומעלה להתחסן – "נמצא על השולחן", ומשרדו דדן בכך עם מחוזות בתי הספר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Shutterstock)

 

"אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם הצוות שלהם כדי להבין את האתגרים והמשוכות הלוגיסטיות", אמר ניוסם לעיתונאים, על פי דוברת סקרמנטו. "יש נושאים שאנחנו עובדים עליהם שהם ייחודיים ומובחנים לפי אזורים. לכן, אנחנו נמצאים בתהליך של ניתוח השיקולים הגדולים ביותר, כפי שאמרנו שזה על השולחן, אבל אנחנו לא נכריז על כך היום".

בחודש שעבר, המושל הוציא הוראה המחייבת את מורי בתי הספר להתחסן או לבצע בדיקות קורונה קבועות, זאת לצד חובת עטיית מסכות כוללת לתלמידים ואנשי הצוות.

שר הבריאות ושירותי האנוש של קליפורניה, מארק גאליסייד, אמר בהצהרה שהמדינה עוקבת אחר מחוז בתי הספר יוניפילד, שם יש חובת חיסונים לבני 12 ומעלה, כדי "להבין את המשמעות עבור התלמידים והמשפחות כאחד, כולל הצוות, ולראות איך מחוזות אחרים רואים את הנושא".

עם זאת, אתמול פורסם כי מספר התלמידים הלומדים בבתי הספר הציבוריים ביוניפילד, ירד ב-27 אלף במהלך השנה האחרונה. כך על פי נתונים של מועצת החינוך המקומית.

בתחילת החודש, כזכור, משרד החינוך בלוס אנג'לס אישר סופית כי תלמידים בני 12 ומעלה הלומדים בתי ספר ציבוריים יחויבו להתחסן באופן מלא, בתוך כשלושה חודשים, על מנת להשתתף בשיעורים הנערכים בכיתות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE