הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: יצאה מהבייבי שאוור שלה - ונורתה למוות על ידי האקס
המשטרה מבקשת את עזרת הציבור באיתור החשוד, שירה בראשה של שאניס יאנג שהייתה בהריון מתקדם, אל מול שתי בנותיה - לאחר ויכוח על מי אב הילד

משטרת ניו יורק מבקשת את עזרת הציבור באיתור ג'סטין סוריאנו בן ה-40, בעל עבר פלילי, החשוד כי ירה למוות בחברתו הקודמת שבהריון, לאחר שיצאה עם בן זוגה הנוכחי מ'הבייבי שאוור' - מסיבה שנערכה לכבודה לפני הלידה. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ג'סטין סוריאנו, חשוד ברצח שאניס יאנג (צילום: משטרת ניו יורק)

 

שאניס יאנג בת ה-31 נורתה בראשה אל מול שני ילדיה בליל יום ראשון האחרון, זאת לאחר שבשבועות האחרונים האקס שלה ובן זוגה הנוכחי התווכחו מי הוא האב של הילד שטרם נולד. כך לפי גורמים במשטרה. 

יאנג ובן זוגה חנו מחוץ לדירה בשדרות פרדריק דאגלס שבמנהטן. בסביבות השעה 1:15 לפנות בוקר, הם יצאו אל המכונית עם המתנות שקיבלו במסיבה שנערכה עבורם לפני הלידה - אז סוריאנו הופיע.

ויכוח סוער פרץ ביניהם, אז סוריאנו הוציא נשק והחל לרדוף אחרי בן זוגה הנוכחי של יאנג במורד המדרגות לכיוון מרתף הבניין, אז שוב רצו מעלה לכיוון הלובי ואז אל מחוץ למבנה. כך סיפרו מקורות למשטרה. יאנג החלה להתעמת עם סוריאנו, ושאלה אותו: "למה אתה עושה את זה?". סוריאנו ענה: "למה אני עושה את זה?", וירה שלוש כדורים, אחד מהם פגע בראשה של יאנג. 

שתי בנותיה של יאנג, בנות 6 ו-15, צפו במחזה האימים מתוך הרכב החונה, בעוד צוותים רפואיים רבים הגיעו למקום ופינו את יאנג לבית החולים הארלם - שם לאחר מאמצי החייאה הצוותים הרפואיים נאלצו לקבוע את מותה. 

 

שאניס יאנג בת ה-31, ככל הנראה נורתה למוות על ידי בן זוגה לשעבר

 

למרות הדיווחים מהעדים לאירוע, אביה של יאנג, תורמן יאנג, אמר שהמשטרה טעתה כאשר מסרה שסוריאנו ובן הזוג של בתה התווכחו מי האב. "זה שקר. המשטרה קיבלה מידע מהאדם הלא נכון", אמר האב, אשר טוען כי בן ה-40 הגיע לרצוח את השניים מתוך קנאה. 

"הוא עקב אחריה. הוא הגיע לעשות את מה שהוא עשה. הוא רדף אחרי בן זוגה, אבל הוא היה מהיר מדי, אז הוא הסתובב וירה בפנים של הבת שלי", אמר תורמן. לדבריו, הזוגיות בין השניים נגמרה לאחר שבתו גילתה כי סוריאנו בגד בה - אבל האחרון עדיין כעס כאשר גילה שליאנג יש חבר חדש. עוד הוסיף כי מאז שנפרדו, יאנג הצליחה להשיג שלושה צווי הרחקה נגד סוריאנו. 

כאמור, לחשוד יש עבר פלילי. הוא הורשע בסחר בסמים וריצה עונש מאסר בשנת 2008 על החזקה, ובשנת 2011 על מכירת סמים. הוא שוחרר מהכלא בשנת 2018 על תנאי, שהסתיים בשנה שעברה. 

11% לא
89% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE