הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
משפחת הנעדרת מניו יורק טוענת: "היחיד שיכול לעזור לנו למצוא את גבי מסרב לשתף פעולה"
בני משפחתה של גבי בת ה-22, שנעלמה בסוף אוגוסט במהלך חופשה, זועמים על בן זוגה בריאן לונדרי, שפרסם הודעה לפיה הוא מתכוון "להישאר ברקע בשלב זה". אמה של הנעדרת: "איך בריאן מסוגל 'להישאר ברקע' כשהוא היחיד שיודע היכן נמצאת בתי?"

בן זוגה של צעירה מלונג איילנד שנעלמה במהלך טיול 'קוסט טו קוסט' מסרב לשתף פעולה עם חוקרי המשטרה, כך טוענים בני משפחתה של הנעדרת - גבריאל "גבי" פטיטו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מימין: הנעדרת, גבריאל פטיטו. משמאל: ניקול שמידט, אמה של גבי (צילום: AP \ מתוך אינסטגרם)

 

כפי שדיווחנו אתמול (שני), פטיטו ובן זוגה - בריאן לונדרי - יצאו לחופשה המשותפת בתחילת הקיץ, בה הם נסעו ברחבי ארה"ב ברכב מסחרי

קרובי משפחתה של גבריאל פטיטו סיפרו שהיו עמה בקשר עד סוף חודש אוגוסט, בעת שהיא ולונדרי ביקרו בפארק הלאומי גרנד טיטון (Grand Teton National Park) בצפון-מערב מדינת ויומינג, לא רחוק מהפארק הלאומי ילוסטון.

לדבריה של ניקול שמידט, אמה של פטיטו, בתה ובן זוגה בשנתיים האחרונות יצאו לטיול ועזבו את ביתם בעיירה בלו פוינט שבלונג איילנד (ניו יורק) ב-2 ביולי: "היא רצתה לחצות את המדינה ברכב מסחרי ולחיות בו בצורה חופשית", היא אמרה והוסיפה, "זה היה החלום שלה".

שמידט שוחחה עם פטיטו בפעם האחרונה ב-24 באוגוסט, בעת שבתה ולונדרי עזבו את העיר סולט לייק סיטי, לכיוון הפארק הלאומי גרנד טיטון. על אף שזו הייתה הפעם האחרונה שבה הם שוחחו, שמידט סיפרה שקיבלה הודעות טקסט מהטלפון של בתה עד ה-30 באוגוסט. עם זאת, היא אמרה שהיא לא יודעת אם בתה אכן שלחה את ההודעות.

 

גבריאל פטיטו ובן זוגה, בריאן לונדרי, שבחר "להישאר ברקע" (צילום מתוך אינסטגרם)

 

באמצעות עורך דינו סטיב ברטולינו, לונדרי פרסם הודעה שבה הבהיר שהוא "יישאר ברקע" בשלב זה: "זוהי תקופה קשה, הן עבור משפחת פטיטו והן עבור משפחת לונדרי. להבנתי החלו חיפושים אחר הגברת פטיטו באזור הפארק הלאומי גרנד טיטון בוויומינג. בשם משפחת לונדרי, אנו מקווים שהחיפושים יסתיימו בצורה מוצלחת ושהגברת פטיטו תתאחד עם משפחתה. בעצת עורך דין, משפחת לונדרי החליטה להישאר ברקע בשלב זה, ולא יפורסמו הודעות נוספות".

שעות בודדות לאחר מכן, משפחת פטיטו פרסמה את תגובתה למשפחת לונדרי:

"זוהי התקופה הקשה ביותר עבור המשפחה שלנו. בתנו היפה ובת ה-22 נעדרת והיחיד שיכול לעזור למצוא את גבי מסרב לעשות זאת. בריאן לונדרי היה עם גבי באזור גרנד טיטון. הם נסעו ביחד במכוניתה של גבי, וזה המקום האחרון שבו היא נראתה".

עוד כתבה המשפחה: "בריאן מסרב לומר למשפחתה של גבי היכן הוא ראה אותה בפעם האחרונה, והוא גם מסרב לומר מדוע נטש אותה ונסע במכוניתה לפלורידה. אלו שאלות חיוניות שדורשות תשובות מיידיות. אנחנו מפצירים במשפחת לונדרי שלא 'להישאר ברקע', אלא לעזור למצוא את מי שבריאן כינה כאהבת חייו".

לסיום, המשפחה כתבה: "איך בריאן מסוגל 'להישאר ברקע' כשהוא היחיד שיודע היכן גבי נמצאת?".

 

גבריאל פטיטו, הצעירה שנעלמה במהלך החופשה עם בן זוגה (צילום מתוך אינסטגרם)

 

כאמור, אתמול שמידט סיפרה כי בתה תיעדה את המסע שלה ברחבי ארצות הברית ברשתות החברתיות, אולם לקראת סוף חודש אוגוסט נרשמה האטה משמעותית בקצב שבו היא פרסמה תמונות וסרטונים מהחופשה.

כפי שהוסבר בהודעה של משפחת פטיטו, גבי ובריאן נסעו ברכב מסוג פורד טרנזיט, והמשטרה איתרה את הרכב בפלורידה.

פטיטו תוארה כצעירה בגובה 1.65 מ', ומשקלה כ-50 ק"ג בלבד. יש לה שיער בלונדיני ועיניים כחולות, ובני משפחה סיפרו שניתן לזהות אותה באמצעות מספר רב של קעקועים, לרבות הכיתוב "let it be" על היד.

5% לא
95% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE