הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בתום 72 שעות של חיפושים: חיל הים האמריקני הכריז על מותם של חמשת החיילים הנעדרים
כוחות רבים פעלו באוויר ובים בניסיון למצוא את החיילים, אשר היו על המסוק הצבאי שהמריא לטיסה שגרתית אל מול חופי סן דייגו והתרסק. זהותם טרם פורסמה, והחקירה נמשכת

חיל הים האמריקני הכריז על מותם של חמשת החיילים אשר נעדרים מאז תאונת המסור בחופי סן דייגו, קליפורניה, זאת בתום 72 שעות של מאמצי איתור רחבים, עם כוחות רבים, אשר לא צלחו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נושאת המסוקים USS אברהם לינקולן (צילום: Shutterstock)

 

"בהתאם למדיניות חיל הים, זהותם של המלחים נשארת חסויה למשך 24 שעות לאחר ההודעה לקרוביהם", הודיע הצי האמריקני בפוסט בטוויטר. "המחשבות שלנו והתפילות עם המשפחות, החברים וחברי הספינה".

כזכור, מסוק MH-60S המריא ביום שלישי אחר הצהריים לטיסה שגרתית מנושאת המטוסים USS אברהם לינקולן, וצנח מיד למים. במסגרת מאמצי ההצלה, חייל אחד אותר וחולץ מהמים. כמו כן, נוסף לחמשת הקורבנות, שישה מלחים שהיו על סיפון נושאת המסוקים נפצעו. על פי דיווח בסוכנות הידיעות איי.פי, כל הפצועים במצב יציב.

פעולות האיתור כללו "יותר מ-72 שעות של מאמצי חילוץ הכוללים 34 טיסות של חיפוש והצלה, מעל 170 שעות טיסה, עם חמישה מסוקי חיפוש ושימוש כלים בשטח", נמסר מחיל הים.  

 

 

הגורמים הרשמיים ממשיכים לחקור מהי סיבת ההתרסקות, שאירעה 112 קילומטרים מחופי סן דייגו,

סיבת ההתרסקות, שאירעה 112 קילומטרים מחופי סן דייגו, עדיין אינה ברורה, והגורמים הרשמיים ממשיכים לחקור. אך העובדה ששישה חיילים שהיו על נושאת המסוקים נפצעו, מעלה את השאלה האם המסוק או חלקים ממנו פגעו ב-USS אברהם לינקולן.

מסוקי S60-MH אמורים להכיל בדרך כלל צוות של ארבעה אנשים, ולרוב משמש במשימות הכוללות תמיכה קרבית, סיוע באסונות הומניטריים ולמטרות חיפוש והצלה.

12% לא
88% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE