הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אב ל-5 ילדים מת מקורונה - בת זוגו: "אולי הוא היה פה עכשיו אם היינו מתחסנים"
ג'סיקה דופריז סיפרה שהיא ובן זוגה מייקל בן ה-39 רצו לחכות עם קבלת החיסון כדי לוודא שהוא בטוח, אך מוקדם יותר החודש הם שבו מחופשה בדרום קליפורניה ומייקל נמצא חיובי. בהמשך הוא פיתח דלקת בשתי הריאות ונזקק לאשפוז והנשמה. בהודעת טקסט שכתב ממיטת האשפוז הוא רשם: "הייתי צריך לקבל את החיסון המזד**ן וזהו"

מייקל פרידי בן ה-39, אב לחמישה ילדים, הלך לעולמו מוקדם יותר השבוע לאחר מאבק בנגיף הקורונה, ובת זוגו סיפרה שהוא הביע חרטה על כך שלא ניגש להתחסן.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מייקל פרידי

 

פרידי ובת זוגו, ג'סיקה דופריז, לקחו את חמשת ילדיהם לחופשה משפחתית בסן דייגו מוקדם יותר החודש. לאחר כמה ימים של בילויים בדרום קליפורניה, המשפחה שבה לביתה בלאס וגאס.

אלא שאז, פרידי החל לסבול מפריחה בעור, וביחד עם שאר התסמינים - צמרמורות, הזעה, חוסר תיאבון ועוד - בני המשפחה סברו שמדובר בהרעלת שמש. "הלכנו לים ואף אחד לא מרח קרם הגנה", סיפרה ג'סיקה, "אז כולם נשרפו, בייחוד 'ביג מייק'".

בעקבות ההתמודדות עם התסמינים, בני הזוג החליטו לגשת לבית החולים המקומי כדי לקבל טיפול. אלא שאז, מייקל עבר בדיקת קורונה שחזרה חיובית. הוא החליט לשוב לביתו כדי להעביר שם את הבידוד, אך כעבור ימים ספורים הוא חש ברע בשנית.

"זה היה ביום שלישי בבוקר, בסביבות 3:00 או 4:00", סיפרה ג'סיקה, "הוא התעורר בפאניקה ואמר לי, 'אני לא מצליח לנשום'. הוא אפילו לא הצליח לעמוד על הרגליים, אז לקחתי אותו לבית חולים".

 

מייקל פרידי במהלך האשפוז שלו

 

בבית החולים מייקל עבר מספר בדיקות נוספות, במהלכן התגלה שהוא סובל מדלקת בשתי הריאות, והוא אושפז בבית החולים.

"כל הזמן אמרתי לו שזה קטן עליו ושהוא יצליח להתגבר על המחלה ולחזור הביתה", סיפרה ג'סיקה, "אבל אחרי כמה ימים נרשמה הדרדרות במצבו והוא הועבר לטיפול נמרץ".

רגע לפני שחובר למכונת הנשמה, פרידי כתב לבת זוגו הודעת טקסט: "או מיי פאקינג גוד זה כ"כ נוראי, הייתי צריך לקבל את החיסון המזד**ן וזהו".

 

פרידי, דופריז וארבעה מתוך חמשת ילדיהם. למעלה: הודעת הטקסט ששלח לבת זוגו

 

אתמול (חמישי) הלך לעולמו: "הוא היה רק בן 39 ועכשיו לילדים שלנו אין אבא. אסור להגיד 'אני צעיר ולכן זה לא ישפיע עליי', כי זה פשוט לט נכון", אמרה ג'סיקה.

לדבריה, היא ובן זוגה לא התכוונו לא להתחסן: "אמרנו שנחכה תקופה מסוימת, אולי שנה, כדי לראות איך זה משפיע על אנשים אחרים. אבל עכשיו אני חושבת על זה שהוא היה פה עכשיו אם היינו ניגשים להתחסן לפני חודש או שבוע".

כאמור, פרידי הותיר אחריו 5 ילדים, המבוגר ביותר בן 17 והצעיר ביותר כשנה וחצי. ג'סיקה ובנה הבכור (היחיד שזכאי להתחסן נכון לעכשיו) בחרו לקבל את זריקת החיסון הראשונה זמן קצר לאחר אשפוזו של פרידי.

"הוא היה אהבת חיי, ממש הכל בשבילי. הוא האבא של הילדים שלי ואני לא יודעת מה לעשות בלעדיו", אמרה ג'סיקה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE