הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בשיא משבר התפשטות הקורונה, נבאדה תיאלץ להתמודד עם סוף שבע סוער במיוחד
אזהרות מפני שיטפונות הונפקו לכל דרום נבדה והאזורים הסמוכים החל משעות הצהריים של יום שישי, ויהיו בתוקף עד ליום ראשון בבוקר

תושבי לאס וגאס? חזאים ומומחי אקלים מציעים לקחת בחשבון גשמי מונסון וסופות רעמים בשיקולי התוכניות שלכם בסוף השבוע. כמויות גדולות של לחות ינועו לתוך עמק לאס וגאס בימים הקרובים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הצפות בלאס וגאס, לפני כניסת הסערה

 

ביום שישי בשעות אחר הצהריים, צפויות סופות רעמים שימשיכו לתוך הערב. הסערות צפויות להתפשט ולייצר גשמים כבדים, מה שיוביל להצפות בזק מסוכנות באזורים נמוכים כמו צמתים, וקניונים צרים בהרים. אזהרות מפני שיטפונות הונפקו לכל דרום נבדה והאזורים הסמוכים החל משעות הצהריים של יום שישי, ויהיו בתוקף עד ליום ראשון בבוקר.

גשם כבד יכול להיצבר במהירות ולהוות סכנה פתאומית כשהוא זורם ברחובות ובתעלות. המלצת הרשויות לנהגים היא למצוא מסלולים חלופיים סביב צמתים מוצפים.

אזהרת הרשויות בטוויטר מפני גשמי המונסון בנבדה

 

לצד שיטפונות מסוכנים, סופות רעמים אלה עלולות לייצר גם רוחות זרימה חזקות בעוצמה של 80 קמ"ש ומעלה, וברקים קטלניים. החשמל מסופת רעמים יכול לנוע כעשרה קילומטרים או יותר, ולייצר מכות ברק רחוק מהסערה. על התושבים לאבטח ריהוט גן ופריטים רופפים בחוץ. כמו כן, מומלץ לגזום עצים כדי למנוע נזק ופסולת שעלולה לחסום כבישים או לפגוע ברכוש.

הסיכוי לסופות רעמים אמור להסתיים עד יום ראשון בערב עם מגמת חימום בשבוע הבא. הטמפרטורות יתחממו הרבה יותר מהרגיל.

עונת המונסונים פגעה גם בניו מקסיקו. כביש 70 ליד רכס ווייט סנדס, נפתח מחדש לאחר שגשמים היכו באזור והותירו מטרים של בוץ לאורך יותר משבעה קילומטרים. הכבישים הסלולים נהרסו כאשר סנטימטר וחצי של גשם ירדו בפחות מ -15 דקות ביום ראשון האחרון.  בקולורדו דיווח "אספן טיימס" ביום שישי כי מפולות בוץ ואזהרות שיטפונות הובילו גם לסגירה מתמשכת של הכביש המהיר 70 בקניון גלנווד. מדינות המערב התיכון הושפעו מאד בימים האחרונים על ידי שיטפונות וסופות רעמים. במזרח ויסקונסין, מי שיטפונות מגשם כבד הגבילו את הנסיעה בכבישים, סגרו כבישים ומילאו מרתפים במים. דטרויט ספגה גשמים רבים ביום שישי, בכמויות ששטפו כבישים מהירים ופרברים שלושה שבועות בלבד לאחר שסופה הרסה אלפי מרתפים.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE