הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
משטרת ניו יורק עצרה חשוד בתקיפת ילדה בת 11 ברחובות קווינס
בשעות הערב המאוחרות של יום חמישי הודיעה המשטרה כי עצרה את ג'ונתן פרז בן ה-34, בחשד שהוא האיש שגרר את הילדה הקטנה לסמטה, הצמיד סכין לגרונה ואיים לאנוס ולרצוח אותה; היום הוא הובא בפני שופט, ולפי ההערכות הוא יועמד לדין בגין חטיפה ותקיפה בנסיבות מחמירות

תושב ניו יורק נעצר אתמול (חמישי) בחשד לתקיפה המזעזעת של ילדה בת 11 ברחובות העיר מוקדם יותר השבוע, במהלכה הוא גרר את הילדה לסמטה, הצמיד סכין לגרונה ואיים לתקוף אותה מינית, כך עולה מהודעת המשטרה המקומית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ג'ונתן פרז, החשוד שנעצר אמש. בתמונה הקטנה: רגעי הבריחה מזירת התקיפה (צילום: משטרת ניו יורק)

 

כפי שדיווחנו שלשום (רביעי), התקיפה הקשה אירעה בסביבות השעה 8:45 בבוקר יום ראשון, ה-25 ביולי. קרובי משפחה סיפרו שהילדה יצאה מבית בשכונת ג'קסון הייטס שבקווינס והלכה ברגל לסופרמרקט מקומי.

כאשר התקרבה לצומת של רחוב 86 ושד' נורת'רן, החשוד - שבהמשך זוהה כג'ונתן פרז בן ה-34 - הגיח לפתע והחל לתקוף את הילדה. הוא הסיר את המסכה שהיא חבשה, גרר אותה אל תוך הסמטה הסמוכה, הצמיד סכין חדה לגרון שלה ואף איים לאנוס אותה.

 

 

בשלב מסוים הוא שאל את הילדה הצעירה "בת כמה את?", וכאשר היא ענתה לו הוא אמר, "חבל, קיוויתי שאת בת 13". עוד אמרו במשטרה שפרז אמר לילדה "אם תספרי על זה למישהו, אני אאנוס ואהרוג אותך".

לאחר מכן, פרז גנב מהילדה את המפתחות לביתה, 20 דולר במזומן ושקית שהייתה ברשותה, ובתיעוד שפורסם ע"י משטרת ניו יורק ניתן לראות את פרז כשהוא רץ ברחובות העיר, ככל הנראה כאשר נמלט בתום התקיפה.

 

פרז בעת יציאתו מתחנת המשטרה, אמש בניו יורק

 

פרז, תושב שכונת וודהייבן שבקווינס, נעצר בשעות הלילה המאוחרות של יום חמישי, ומוקדם יותר היום הוא הובא בפני שופט בעיר. במשרד התביעה הודיעו שהוא יועמד לדין בגין שורה של עבירות חמורות, לרבות שוד, חטיפה ותקיפה בנסיבות מחמירות.

 

 

לאחר התקיפה, הילדה המבוהלת חזרה לביתה, ובני משפחתה הזעיקו את המשטרה. פרמדיקים שהוזעקו למקום העניקו לה טיפול ראשוני (בעקבות החתכים בגרון) והיא פונתה לבית החולים כדי לעבור סדרת בדיקות. למרבה המזל, לא נשקפה סכנה לחייה והיא כבר הספיקה להשתחרר בחזרה לביתה.

במשטרת ניו יורק הוסיפו כי פרז נעצר בעבר בשתי פעמים נפרדות: האחת ב-2018 בחשד לשידול לזנות, ובפעם השנייה בחודש שעבר כאשר נעצר בחשד לשוד וגניבה (הוא חבט בפניה של בת זוגו וגנב ממנה את מכוניתה).

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE