הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
משרד החינוך בלוס אנג'לס הודיע: כלל התלמידים יעברו בדיקות קורונה שבועיות, גם מחוסנים
שבועות ספורים לאחר ההכרזה לפיה תלמידים ומורים מחוסנים לא יעברו בדיקות קורונה, ראשי משרד החינוך השני בגודלו בארה"ב הודיעו על שינוי משמעותי שייכנס לתוקף בעוד כשבועיים, עם פתיחת שנת הלימודים החדשה

כלל התלמידים, המורים ושאר העובדים בבתי הספר הציבוריים בלוס אנג'לס (Los Angeles Unified School District, או LAUSD) ידרשו לעבור בדיקת קורונה שבועית, גם כאלה שקיבלו חיסון לקורונה, כך על פי משרד החינוך המקומי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ביה"ס טאפט בשכונת וודלנד הילס (צילום: Shutterstock)

 

מייגן ריילי, המשמשת כמפקחת החינוך הראשית הזמנית (בעקבות עזיבתו של המפקח הקודם, אוסטין ביוטנר), הסבירה שאנשי משרד החינוך התייעצו עם גורמי הבריאות לפני ההחלטה.

כזכור, מוקדם יותר השנה ראשי משרד החינוך בלוס אנג'לס (השני בגודלו בארה"ב אחרי ניו יורק) טענו שתלמידים ומורים מחוסנים לא יעברו בדיקות קורונה. אלא שכעת, כאשר נותרו קצת יותר משבועיים עד לפתיחת שנת הלימודים, ועל רקע ההתפרצות של הווריאנט 'דלתא' ברחבי המדינה, במשרד החינוך הסבירו שהם נאלצו "להתאים את עצמם למציאות".

 

 

במקביל לבדיקות קורונה שבועיות, כלל הנמצאים בבתי הספר יידרשו לחבוש מסכות ולשמור על ריחוק חברתי.

על אף שהמדיניות החדשה חלה על מתחסנים, במשרד החינוך הסבירו ש"בסופו של דבר, הכלי הטוב ביותר במאבק כנגד הקורונה והווריאנט דלתא הוא החיסון. אנו ממליצים להתחסן בהקדם".

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE