הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מאט דיימון מגיב על הקאמבק של ג׳ניפר לופז ובן אפלק: ״אני שונא אהבה אמיתית״
אחד השחקנים המבוקשים והמעורכים בביצה ההוליוודית הגיב לאחרונה על הקאמבק המתוקשר ביותר של השנים האחרונות במהלך ראיון בתוכנית של ג׳ס קאגל, בו נשאל על הזוגיות הישנה-חדשה של חברו, השחקן בן אפלק. תגובתו של דיימון הצליחה לשעשע ולהפתיע את המעריצים

לאחרונה, הגיע השחקן מאט דיימון להתראיין בתוכנית של ג׳ס קאגל ודי מהר נשאל על הזוגיות של ג׳ניפר לופז וחברו, בן אפלק. ״כמה שאני שונא אהבה אמיתית״, צחק דיימון והוסיף כי הוא מאחל להם הצלחה ויציבות. עוד אמר כי הוא שמח מאוד עבור אפלק. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


״מגיע לו את הכי טוב בעולם, את כל האושר שהוא יכול לקבל. אני מאוד שמח בשבילו״, הוסיף. כזכור, אפלק ולופז חידשו את הקשר שלהם בחודש אפריל, זמן קצר לאחר שג׳יי לו נפרדה מבן זוגה, אלכס רודריגז ואפלק מבת זוגו, השחקנית אנה ארמס. 

במקור, השניים החלו לצאת אי שם בשנת 2002, לאחר שהשתתפו בצילומים משותפים לסרט. שנה מאוחר יותר, התארסו, וזמן קצר לאחר מכן החליטו לבטל את האירוסים, ימים ספורים לפני החתונה הגדולה. בשנת 2004 נפרדו באופן רשמי וסופי. 

כזכור, בסוף השבוע האחרון, חגגה לופז את יום הולדתה ה-52 ביאכטה יוקרתית עם כמה חברים קרובים, וכמובן בן הזוג החדש-ישן, בן אפלק. ג׳יי לו ניצלה את הרגע, ובחרה לשתף את מיליוני המעריצים בתמונה רומנטית במיוחד שלה עם אפלק, בה התנשקו ונראו מאוהבים מתמיד.

התמונה למעשה שמה סוף לשמועות הרבות סביב הקאמבק של השניים. תוך זמן קצר אף זכתה למליוני לייקים ועשורת אלפי תגובות נרגשות ומפרגנות. התמונה כמובן הצליחה לעורר סערה בכל רחבי הרשת, והגיעה לכל אתרי הרכילות. 

מקורבים לזוג סיפרו כי השניים נהנו במהלך החופשה וחגיגות יום ההולדת של לופז, והם מאושרים מאוהבים מתמיד. ״הם מדברים על העתיד המשותף שלהם והם רצינים לגמרי״, סיפר מקורב ללופז ואף הוסיף כי השניים כבר ערכו היכרות בין הילדים. 



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE