הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בינג׳ מרענן לימי הקיץ החמים: שלוש סדרות שאתם חייבים להכיר
בעקבות ריבוי תכנים וסדרות, פעמים רבות סדרות איכותיות וטובות מצליחות להישאר מתחת לרדאר, בעיקר בתקופה בה שירותי הסטרימינג נמצאים בשיאם. בדיוק בגלל זה ריכזנו עבורכם כמה סדרות שבקלות יכולתם לפספס

אין ספק שהשנה האחרונה הייתה מאתגרת עבור תעשיית הטלווזיה העולמית, ובכל זאת, נראה כי יש ריבוי של סדרות חדשות, כאשר כל שבוע יוצאת עוד סדרה חדשה ומבטיחה. כמו שקורה בדרך כלל עם ריבוי אפשרויות, גם כשזה מגיע לסדרות, קל לפספס את הטובות. מזל שכאן אנחנו נכנסים לתמונה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


1. Sweet Tooth

מדובר על סדרת פנטזיה מהנה ומענגת במיוחד, אשר באופן אירוני למדי, מתחילה במגיפה קטלנית שמצליחה להרוס ולהשמיד את כל הציוויליזציה. נשמע לכם מוכר? ובכל זאת, הפרקים מצליחים לספק אסקפיזם מבורך וממכר, ואפילו לשדר איזו אופטימיות זהירה, ואנושיות מפתיעה. הסדרה אגב, מבוססת על קומיקס של ג׳ף למיר, כך שכלל הנראה, היא צפויה להתגלגל לפחות לעוד עונה. 

2. The Underground Railroad (אמזון פריים)

הסדרה הזו של אמזון היא ללא ספק אחת מסדרות המופת שיצאו כאן בשנים האחרונות. הבמאי שלה הוא לא אחר מאשר בארי ג'נקינס, אשר זכה באוסקר על סרטו ״Moonlighting״, והיה הבמאי השחור השני בהיסטוריה שעשה זאת. מדובר על עיבוד לספר של קולסון ווייטהד, כאשר העלילה מתרחשת בתקופת העבדות בארצות הברית, ומספרת את סיפורים של קבוצת עבדים שהצליחה להימלט מדרום ארצות הברית, אל הצפון, ולזכות בחירות יחסית. מדובר על מיני סדרה איכותית במיוחד, מושלמת לבינג׳, חכמה, ונוגעת ללב, ודי מהר, באופן לא מפתיע, הפכה להיות חביבת הצופים והמבקרים כאחד. 

3. "High on the Hog"

זה הזמן להתרענן עם קצת דוקו על אוכל, כי מה יותר ממכר מתוכנית טלווזיה על אוכל אותנטי בעל היסטוריה? התוכנית מספרת את סיפור המסע שעשה האוכל האמריקאי שכולנו מכירים היום, מאפריקה, ועד ימנו אנו. בשונה מסדרות ריאליטי של אוכל, כאן מדובר על תוכנית איכותית, מרתקת, בעלת ערך מוסף, אך גם מבדרת ומהנה. היא מושלמת לבינג׳, ולא רק בגלל שהיא כוללת ארבעה פרקים בלבד, אלא בעיקר בגלל שהיא מצליחה לגעת בליבו של הצופה, ולשבור את המיתוס של המטבח האמריקאי. 

  



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE