הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
העונה החדשה של ״טד לאסו״ מצליחה לשמור על הקסם ולהישאר מהנה לצפייה
לאחר עונה ראשונה מעולה במיוחד, מצליחה העונה החדשה לעשות את הקשה מכל ולספק לקהל הצופים פרקים טובים לא פחות, ולעיתים אף יותר. אז מה צפוי לנו בעונה השנייה? קונפליקטים, דמויות עגולות ומעניינות, וכמובן, הרבה מאוד דרמה

העונה הראשונה של ״טד לאסו״ ללא ספק הציבה רף גבוה, עם מבנה עלילתי מושלם, מהודק, ואותנטי, דמויות מסקרנות, דרמות, וכל מה שצריך לקבל מקומדיה רומנטית מרעננת. הסדרה, של אפל טיוי פלוס, הפכה מאז העונה הקודמת ללהיט בינלאומי, כך שהעונה השניה שעלתה לאחרונה למסכים, לא מפתיעה את הצופים. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הסדרה מספרת את סיפורו של טד, מאמן פוטבול המגיע לפרפר לונדוני שאיך לומר במילים עדינות, הוא לא יכול לסבול. הוא לא מצליח להרגיש בבית, לא מתחבר למקום ולאנשים, ובקיצור, די מתחרט על הרגע בו הגיע לשם. 

גם הקהילה לא ממש מחבבת את טד, יותר מכך, המנהלת שהביאה אותו החזיקה מטרה סודית, והיא לגרום לכישלונו ולהוביל לסגירת המועדון. עד כאן תקציר קצרצר במיוחד של העונה הקודמת של ״טס לאסו״. בעונה השניה, רבקה חוזרת בה, והיא כבר לא מנסה לעשות כל שביכולתה בשביל לגרום לטד להיכשל. 

הקבוצה הפסידה לקבוצת מנצ׳סטר, מה שגרם לה לרדת ליגה, ובכל זאת, זה לא הצליח לשבור את רוחו של טד, וגם לא את רוחם של השחקנים. העונה השנייה שמה את מירב הדגש שלה על קשרים אנושיים, בין הדמויות השונות, וזה הופך את הסדרה למרגשת ומעניינת אף יותר. 

כבר בשלב מוקדם של העונה מצטרפת לריבוי הדמויות דמות נוספת, פסיכולוגית קבוצתית. כמובן שטד לא מחבב אותה במיוחד, וגם היא, לא מאוד מתרשמת ממנו. השניים לא מצליחים להסתדר, ובמידה מסוימת אפשר לומר שהיחסים ביניהם תופסים חלק ניכר מהפרקים של העונה. 

לא מדובר בחסרון, אלא דווקא ביתרון, כזה שמצליח להוציא מכל דמות צדדים שונים ומעניינים, ובעיקר אותנטים. ומה שחשוב הוא שבסופו של דבר, משהו מצליח להפשיר בין השניים, והם די מתחילים לחבב אחד את השניה. 

העונה החדשה של ״טד לאסו״ מצליחה לעשות את אחת המשימות המאתגרות ביותר והיא לשחזר את ההצלחה של העונה הראשונה. יותר מזה, היא מצליחה להמשיך ולספק לצופים רגעים מענגים, מבדרים, מהנים, ונוגעים ללב. 

גם הגיבור עצמו, טד, זוכה להעמקה מורגשת וחשובה בדמותו, כזו שמספקת לצופה כמה נקודות זווית, ומאפשרת לו להכיר את הגיבור באופן רחב ואמיתי יותר. במילים אחרות, קשה שלא להתאהב בעונה החדשה, ובכלל בסדרה. 

״טד לאסו״ מושלמת במיוחד לכל הצינים ביניכם, שאיבדו את האמונה ברומנטיקה וקשרים אנושיים,  וככזו היא מספקת לא מעט רגעי השראה ונחת. אין זו הפתעה שזכתה הסדרה ב-20 מועמדויות לפרס גלובוס הזהב הקרוב. במילים אחרות, התחילו את הבינג׳ כבר בסופש הקרוב. 

 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE