הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סקוט דיסיק בחופשה ראשונה עם בת הזוג והילדה
האקס המיתולוגי ואב ילדיה של קורטני קרדשיאן, ובת זוגו החדשה והצעירה, הדוגמנית אמיליה המלין, יצאו לאחרונה להפלגה רומנטית במיוחד, אליה הצטרפה גם בתו של דיסיק, פלנופה, בפעם הראשונה מאז השניים יחד

סקוט דיסיק (38) ובת זוגו אמיליה המלין (20) יצאו לעוד חופשה קצרה יחד, אך שונה מקודמותיה. הפעם החליטו השניים לצאת להפלגה משותפת, אליה צירפו את בתו של דיסיק, פנלופה בת התשע. כמובן שסקוט לא פספס הזדמנות לתעד את הרגע, ופרסם בעמוד האינסטגרם שלו תמונות מהאירוע המרגש.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בתמונות, פנלופה נראית שמחה, כשהיא מכוסה יחד עם אביה בשמיכת צמר דקה. לפי הדיווחים, ההפלגה הקצרה כללה ארוחה, והופעת דולפינים חגיגית. מקרוב לזוג סיפר כי המלין התקרבה לאחרונה לבתו של סקוט, זאת לאחר שהגיעה לחגיגות יום הולדתה ה-9, לפני מספר שבועות. 

לכבוד יום ההולדת של פנלופה, פרסמה המלין פוסט חגיגי וכתבה: ״פיפס קטן, יום הולדת שמח! אוהבת אותך״. לפני מספר ימים, השניים אף צולמו עם רייגן, בנו בן השש של סקוט ושל קורטני קרדשיאן. כידוע, סקוט וקורטני חולקים שלושה ילדים משותפים, מייסון, רייגן, ופנלופה. 

סקוט ואמיליה יוצאים יחד מאוקטובר האחרון, כאשר הם אישרו באופן רשמי את הזוגיות שלהם באמצעות פוסט רומנטי באינסטגרם, בו הם מופיעים מאוהבים וצמודים. מאז, נראה שהקשר בין השניים רק הולך ונהיה רציני, ומקורב לדיסיק אף חשף בעבר כי יש לו כוונות רציניות בנוגע להמלין. 

עוד הוסיף ואמר כי הם לא מרגישים בפער הגילאים ביניהם (18 שנים), והם מסתדרים נהדר. בנוסף, חשף כי סקוט מתקשה להיות לצד קורטני ובן זוגה החדש, טראוויס בארקר, והם מנסה להימנע מחברתם ככל האפשר. 



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE