הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
במיוחד לכבוד הקיץ: ארבעה משקאות קרים, מרעננים ובריאים
בימים החמים כל מה שמתחשק לנו זו הפוגה קצרה של התרעננות, אך רוב המשקאות שנקנה בחוץ מלאים בסוכרים וקלוריות, מה שמוביל לפגיעה בבריאות ובסופו של דבר לעלייה במשקל. החדשות הטובות הן שיש כמה משקאות צוננים ובריאים, והם לא פחות טעימים

ככה זה בכל פעם מחדש, נדמה לנו שכל קיץ שמגיע שובר שיאים חדשים של חום ולחות. אנחנו מחפשים פינות מוצלות, מקומות ממוזגים, ובעיקר, הפוגות מרעננות של משקאות קרים וטעימים. הבעיה מתחילה כאשר ברוב המקומות היצע המשקאות עשיר בסוכר וקלוריות. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


במיוחד בגלל זה, ריכזנו ארבעה משקאות קיץ מרעננים, שהם לא רק בריאים וטעימים, הם גם לגמרי מומלצים, מלאים ברכיבים תזונתיים, יתרונות בריאותיים, ומומלץ לשתות אותם בימי הקיץ החמים, ובכלל. 

1. מים עם לימון

תוספת מרעננת לכל משקה, ובטח כשזה מגיע למים. הלימון הוא מקור נהדר לוויטמין C, והוא תורם לירידה במשקל, שיפור מראה העור, שיפור העיכול, חיזוק המערכת החיסונית, ולשריפה מהירה של קלוריות. לכן, מומלץ לשתות מים עם לימון בעיקר בבוקר, מיד לאחר הקימה, ולפני הקפה והאוכל. 

2. תה ירוק קר

עשיר במיוחד בנוגדי חמצון אשר נלחמים בתאים סרטניים ועוזר לחילוף חומרים מהיר ואפקטיבי. בנוסף, התה הירוק מסייע במניעה של מחלות שונות, שומר על איזון הכולסטרול, מאזן את רמת הסוכר, וכמובן מנקה רעלים מהגוף. 

3. אמריקנו קר 

כי איך אפשר בלי קצת קפה? מדובר על הבחירה הבריאה והמרעננת ביותר של קפה בימי הקיץ הלוהטים. בשונה מקפה קר מתוק, אייס קפה, וכדומה, אמריקנו מכיל נוגדי חמצון, משפר את חילוף החומרים בגוף, ועוד. אם בכל זאת קשה לכם לוותר על חלב, העדיפו חלב שקדים או אורז. 

4. שייק ירוק 

בשביל להרכיב שייק איכותי ובריא, חשוב שיהיו בו יותר ירקות וירוקים (קייל, חסה, מלפפון, פטרוזליה, רוקט וכדומה) מפירות. כך תקבלו בוסט רציני של ויטמינים ואנרגיה. את השייק חשוב לשתות מיד לאחר הכנתו, ולא לחכות עם זה יותר מדי, זאת בשביל ליהנות בכל היתרונות הבריאותיים שהוא מביא עימו. הוא מרענן, בעל ערך קלורי נמוך, בריא בטירוף, ועוזר לשמור על המשקל. 

 

 



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE