הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לא מרימה ידיים: אנג׳לינה ג׳ולי בצעד דרמטי נגד בראד פיט
מי שהיה הזוג הלוהט ביותר בביצה ההוליוודית, נמצא כבר מספר שנים בהליך גירושים תקשורתי ולא סימפטי במיוחד. לאחרונה, פיט קיבל משמורת משותפת על הילדים, אך מקורבים לשחקנית מספרים כי לג׳ולי אין כל כוונה לוותר, והיא מתכננת להחריף את צעדיה בנושא

אנג׳ילנה ג׳ולי ובראד פיט הצליחו להפתיע את כל העולם ולשבור את ליבם של המעריצים כאשר הודיעו על פרידה רשמית אי שם בשנת 2016. מאז, עברו לא מעט מים בנהר, כאשר בשנים האחרונות השניים מנהלים מאבק משפטי מתוקשר במיוחד, אשר ברובו עוסק במשמורת על הילדים המשותפים. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כזכור, בחודש מאי, השיג בראד את מבוקשו, וקיבל משמורת משותפת על הילדים, מה שלא מצא חן בעיניי ג׳ולי. לאחרונה, חשפה עורכת הדין של השחקנית כי אנג׳לינה מתכוונת להמשיך להילחם בכל הכוח, והיא לא מתכוונת לעצור עד שתשיג את מבוקשה. 

לפי הדיווחים, מסתמן כי ג׳ולי צפויה למתוח את הקרב המשפטי ולעכב אותו בעקבות החלפת השופט שהתרחשה לפני מספר חודשים. כזכור, בחודש אוגוסט, הגישה השחקנית בקשה לפסול את השופט בעקבות ניגוד עניינים עם עורך הדין של פיט. 

בקשתה של ג׳ולי נדחתה, וכעת עורכת הדין שלה טוענת כי היא יכולה להשתמש באותו הסירוב שקיבלה, על מנת לעכב את הכרעת בית המשפט בנוגע למשמורת הילדים. ״אם היא תרצה, היא אפילו יכולה להגיע עם זה לבית המשפט העליון״, הסבירה.  

כזכור, הגירושים של השניים הגיעו לאחר 11 שנות זוגיות. ההודעה על פירוק החבילה הגיעה זמן קצר לאחר הטיסה המשפחתית המפורסמת, במהלכה בראד פיט התשולל, ואף הפגין אלימות מילולית ופיזית כלפי בנו, מאדוקס, שהיה אז בן 15 בלבד. ג׳ולי כמובן התערבה, ומנעה את הדרמה המיותרת, ומאז היא מנסה בכל כוחה למנוע מבראד את המשמורת המשותפת על ילדהם. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE