הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
על רקע נופיה המהפנטים של נאפולי: הסדרה האיטלקית שאסור לכם לפספס
״דור המודם״ הצליחה ליפול בין הכיסאות ולא לקבל את הכבוד המגיע לה, אך היא ללא ספק המרענן הרשמי של הקיץ הבא עלינו לטובה, עם לוקיישנים עוצרי נשימה, נוסטלגיה נעימה, שחקנים מעולים, וכמובן, השפה האיטלקית המתגלגלת והצבעונית

״דור המודם״ היא כנראה הסדרה האיטלקית שפספסתם לאחרונה. זה בסדר, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. מדובר על דרמה רומנטית, עם הפוגות קומיות חכמות ומבורכות, והיא בדיוק מה שאתם צריכים בחום שהקיץ מביא עימו. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הסדרה משלבת את נופיה המהפנטים של נאפולי (במובן הזה, היא מעט מזכירה את ״החברה הגאונה״ המופתית), נוסטלגיה איטלקית במיטבה, סצנות לוהטות, ובכל זאת, היא יכולה בקלות להיבלע בתוך ההיצע הבלתי נגמר של ענקית הסטרימינג, נטפליקס. 

העלילה מתרחשת בשנות התשעים בנאפולי, אשר בדרום איטליה, והיא קופצת בין שני ממדי זמן, הווה ועבר. בהווה, אנו מכירים את הגיבור, דניאל, שהוא מפתח אפליקציות מוכשר ושאפתני, אך לא מצליחה למצוא אהבה. אך דניאל לא אומר נואש, והוא ממשיך לחפש את האחת שלו.

בעבר, אנו חוזרים אל ילדותו של דניאל, אשר מתרחשת בעיר, בשנת 1998, אז הוא מגלה לראשונה את נפלאות האינטרנט, או במילים אחרות, פחות מכובסות, את נפלאות הפורונו. די מהר הוא מצליח להסתבך עם הנושא, אך אותו סיבוך מוביל אותו לבחורה שם מטילדה, שמתרחשת ביניהם משיכה ועניין, שלא באים לידי מימוש. 

עשרות שנים מאוחר יותר, כלומר בהווה, הם נפגשים שוב, באמצעות אפליקציית היכרות, אך לא מזהים זו את זה. דניאל מתאהב במטילדה מחדש, אך השניים נקלעים שוב אל תוך מעגל סיבוכים ואתגרים, שגורם להם לחשוש שאולי ההיסטוריה צפויה לחזור על עצמה, והם עתידים לפספס אחד את השנייה, שוב.

כמובן שהשפה האיטלקית מעניקה לכל העלילה הנוסטלגית אווירה קסומה ורומנטית, ואם זה לא מספיק, הלוקיישנים והצילום, הופכים את ״דור המודם״ ליצירת מופת של ממש. כאמור, העלילה זזה כל הזמן קדימה ואחורה, ומעניקה לצופה הצצה מעמיקה אל תוך עולמו של דניאל. 

הסדרה כוללת שמונה פרקים בלבד, והיא לא מתיימרת להיות יותר ממה שהיא, וזה אולי הקסם הכי גדול שלה. היא מתוקה, נוסטלגית, רומנטית, ומבדרת. יוצרי הסדרה הבינו שלפעמיים כל מה שצריך הוא רק סיפור טוב, כזה שיגרום לצופה לצלול פנימה, ולרצות עוד.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE