הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ד"ר רוברט מאלון המדען שהמציא את חיסון ה-mRNA: "ירצחו אותי אם אספר את האמת, אני חושש לחיי"
הלם. אחד המדענים הבכירים בעולם מפחד שיתנקשו בחייו במידה ויגלה את מה שהוא חושב על שיטות השימוש כיום בחיסון הmRNA שהוא פיתח, "עיתונאי בכיר הזהיר אותי שאני חייב אבטחה"

ממציא טכנולוגיית ה- mRNA המשמשת כיום בחיסוני ה-COVID-19 אומר כי נאמר לו כי הוא עלול להירצח אם ישאל שאלות לגבי האתיקה של השקת החיסון בלי לכאורה ליידע את הציבור על סיכונים אפשריים.

המדען הקליני והחוקר ד"ר רוברט מאלון הודה בדברים המדאיגים והקשים ביום ראשון בטוויטר בטענה כי "עיתונאי מנוסה" אמר לו שחייו בסכנה בגלל דיבור פומבי על הסיכונים הכרוכים בנטילת ה-mRNA.

"אז, אני מקווה שמדובר בהיפרבולה ותגובת יתר, אבל אמש עיתונאי מנוסה אמר לי שאני צריך לקבל אבטחה כי אני בסיכון להתנקש בחיי", כתב מאלון.

"אני לא יודע אפילו איך להתחיל לחשוב על זה. אני פשוט בן המעמד הבינוני. אבטחה??!!??"

משתמשים בטוויטר תמכו ברעיון לשלם עבור הגנתו, אך מאלון קונן שהוא לא יכול להרשות לעצמו אבטחה פרטית. משתמש אחר ציין כי מאלון, בהיותו קול כה בולט המדבר נגד החיסונים, מסתכן בהפסקת זרם של מיליארדי דולרים.

"זו הייתה בדיוק הנקודה שלו", השיב מאלון כשהתייחס לדברי העיתונאי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החששות של מאלון אינם בלתי מוצדקות. כמה מדענים ואנשים שקשורים למחקר או אקטיביזם של COVID-19 מתו באופן מסתורי בשנה האחרונה.

מאלון החל לעלות לכותרות לאחר שדיבר בתוכניות כ"טאקר קרלסון הלילה" במטרה להתריע על מאמצי חיסון בכפייה מצד ממשלות, במיוחד כאשר תועדו תגובות שליליות מטיפול ב-mRNA.

"אחת החששות שלי היא שהממשלה לא שקופה איתנו לגבי סיכונים אלה. וכך, אני בדעה כי לאנשים יש את הזכות להחליט אם לקבל חיסונים או לא, במיוחד מכיוון שמדובר בחיסונים ניסיוניים", אמר ד"ר מאלון לקרלסון בחודש שעבר וציין כי החיסונים נמצאים תחת אישור לשימוש חירום ועדיין לא אושר רשמית על ידי ה- FDA.

"זו זכות בסיסית שקשורה לאתיקה מחקרית קלינית", אמר.

"וכך, הדאגה שלי היא שאני יודע שיש סיכונים. אך אין לנו גישה לנתונים, והנתונים לא נבדקו בקפדנות כדי שנוכל להעריך במדויק את הסיכונים הללו. ולכן ... אין לנו באמת את המידע הדרוש לנו כדי לקבל החלטה סבירה".

 

דבריו של מאלון לטאקר קרלסון שבעקבותיהם הוא החל חושש שיירצח

מאלון מהווה איום ייחודי במיוחד על הממסד הרפואי ועל ביג פארמה מכיוון שהוא מדען מפוכח ומכובד, ובהיותו ממציא טכנולוגיית ה- mRNA, בעל מומחיות שאין שני לו בנושא.

19% לא
81% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE