הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"הסגרים קטלניים לבריאות ילדים וצעירים הרבה יותר מהנגיף עצמו": פי 5 יותר צעירים התאבדו מאשר מתו מוירוס הקורונה
מחקר משולב של מספר אוניברסיטאות בריטיות מובילות מעורר הד לאור נתונים מפתיעים ולא מדווחים

פי חמישה יותר ילדים וצעירים התאבדו מאשר מתו מ-COVID-19 בשנה הראשונה למגיפה בבריטניה, כך על פי מחקר, שהגיע למסקנה כי נעילות פוגעות יותר בבריאות הילדים מאשר הנגיף עצמו.


חוקרים מאוניברסיטת קולג 'בלונדון, אוניברסיטת יורק, אוניברסיטת ליברפול ואוניברסיטת בריסטול מצאו במחקר שטרם נבדק על ידי עמיתים כי נגיף המק"ס (המפלגה הקומוניסטית הסינית) אינו מהווה סיכון משמעותי לילדים בהשוואה לקבוצות גיל אחרות.

המחקר סיכם:

"הסיכון בהסרת ילדים וצעירים מפעילותם הרגילה בחינוך ואירועים חברתיים, מסוכן יותר מ-SARS-CoV-2 עצמו".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


במחקר התגלה כי רק 25 ילדים מתחת לגיל 18 מתו מ-COVID-19 מתחילת המגפה ועד סוף פברואר 2021,  בעוד בסביבות 61 ילדים נפטרו לאחר שנבדקו חיוביים, אך ב-36 מקרים נמצא כי הנגיף "לא תרם למותם."

אולם באותה פרק זמן היו 124 התאבדויות בקרב ילדים ו 268 מקרי מוות מטראומה, כך מצאו מחברי המחקר, שציינו כי הנגיף "לעיתים רחוקות קטלני" לילדים.

"מחקרים חדשים אלה מראים שהסיכונים למחלות קשות או למוות כתוצאה מ- SARS-CoV-2 הם נמוכים ביותר בקרב ילדים וצעירים", אמר פרופסור ראסל וינר, מחבר בכיר של המחקר, באוניברסיטת קולג 'בלונדון.

"הממצאים החדשים שלנו חשובים מכיוון שהם יספקו הנחיות מיגון לצעירים כמו גם החלטות בנוגע לחיסון של בני נוער וילדים, לא רק בבריטניה אלא בעולם".

פרופסור לורנה פרייזר מאוניברסיטת יורק הוסיפה כי "גם כאשר מצאנו סיכונים גבוהים יותר עבור קבוצות מסוימות עם בעיות רפואיות קשות, הסיכונים הללו עדיין היו קטנים מאוד בהשוואה לסיכונים שנראים אצל מבוגרים", והסבירה שאנשים צריכים לדעת ש- COVID-19 מסכן ילדים ברמה "נמוכה מאוד". בינתיים, ד"ר אליזבת ויטאקר ממכללת אימפריאל קולג 'בלונדון אמרה כי החוקרים מקווים כי "הנתונים יהיו מרגיעים עבור ילדים, צעירים ובני משפחותיהם".

בחודש נובמבר פרסם אחד החוקרים בבריטניה אזהרה כי סגר COVID-19 גורם לעלייה בקרב ילדים שפוגעים בעצמם ולעלייה במנות יתר בקרב ילדים.

"ילדים הם שבט אבוד במגפה. בעוד שהם נותרים (לרוב) חסינים מפני ההשלכות הבריאותיות של COVID-19, חייהם ושגרת יומם התהפכו ", כתב אז ד"ר ג'ון רייט מברדפורד רויאל אינפיטרמי.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE