הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טראמפ בדרך לגבול המקסיקני: הוזמן ע"י מושל טקסס - "ביידן והאריס העבירו את השליטה לידי קרטלים וסוחרי סמים"
"האומה שלנו היא עכשיו עיר מקלט ענקית שבה אפילו פושעים מסוכנים משוחררים בתוך פנים ארה"ב על בסיס יומיומי... הביקור שלי אני מקווה יאיר זרקור על הפשעים האלה נגד האומה שלנו - ויראה לאנשים המדהימים של ICE. ומשמר הגבול שיש להם את התמיכה הבלתי מעורערת שלנו"

הנשיא לשעבר, דונלד טראמפ, הודיע ​​ביום שלישי כי יבקר בסוף החודש באזור הגבול המקסיקני. אל הביקור יצטרף  גם מושל טקסס, גרג אבוט, במטרה להפנות את תשומת הלב למה שכינה "ירידה עצובה ומכוונת בחובה ממשלתית".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"ממשל ביידן ירש ממני את הגבול החזק והבטוח ביותר בהיסטוריה של ארה"ב ותוך שבועות ספורים הוא הפך אותו למשבר הגבול החמור ביותר בתולדות ארה"ב", אמר טראמפ בהצהרה, "זהו אזור אסון מוחלט".

ההודעה מגיעה ימים לאחר שסוכנות המכס והגנת הגבולות (CBP) פרסמה נתונים סטטיסטיים המראה כי למעלה מ-180,000 מהגרים בלתי חוקיים נעצרו בגבול בחודש מאי.

"עברנו ממעצר והסרה, ל'תפיסה ושחרור'. עברנו מלהיות עם ביטחון גבולות שהיה קנאת העולם לגבול חסר חוק שמרחמים עלינו כעת ברחבי העולם", נמשכה הצהרתו של טראמפ.

"ביידן והאריס העבירו את השליטה בגבול שלנו לידי קרטלים, פושעים, זאבי ערבות. לסוחרי סמים, חברי כנופיית MS-13, מבריחים אנושיים, סוחרי מין והפושעים הקשים בעולם".

"בתי חולים ובתי ספר מתרסקים ובריאות הציבור מוקרבת לטובת סדר יום שמאלני רדיקלי נגד גבולות".

טראמפ המשיך וביקר את ביידן והאריס על כך שהם לא ביקרו באזור הגבול מאז כניסתם לתפקיד בינואר.

"סוכני הגבול האמיצים וקציני ICE האמיצים שלנו נחסמו שלא כדין מלבצע את עבודתם", טען הנשיא ה-45.

"האומה שלנו היא עכשיו עיר מקלט ענקית שבה אפילו פושעים מסוכנים משוחררים בתוך פנים ארה"ב על בסיס יומיומי... הביקור שלי אני מקווה יאיר זרקור על הפשעים האלה נגד האומה שלנו - ויראה לאנשים המדהימים של ICE. ומשמר הגבול שיש להם את התמיכה הבלתי מעורערת שלנו. "

בתחילת החודש הוציא מושל טקסס הרפובליקני אבוט 'הכרזת אסון' על 34 מחוזות לאורך הגבול או בסמוך לו בניסיון לסכל את מדיניות הבית הלבן, שלדבריו "סללה את הדרך לכנופיות, סוחרי אדם וסמים קטלניים כמו פנטניל שזרמו לקהילות שלנו".

בשבוע שעבר הכריז אבוט על סדרת צעדים שנועדה לעצור את זרם ההגירה הבלתי חוקית למדינת הכוכב הבודד - כולל שאיפתו לבנות חומת גבול נוספת.

המושל הודיע ​​גם כי כל מי שיעבור את הגבול לטקסס באופן בלתי חוקי, יהיה נתון למעצר ולכליאה.

בראיון שפורסם ביום שלישי הודיע ​​אבוטי כי הוא מקבל כספי ציבור שיעזרו בתשלום עבור הקמת החומה.

"כשאפרסם את ההודעה בהמשך השבוע, אני גם אספק קישור שתוכל ללחוץ עליו וללכת אליו, עבור כל אחד מארצות הברית - וכל העולם כולו - שרוצה לעזור לטקסס לבנות את חומת הגבול. יהיה שם מקום שבו הם יכולים לתרום".

אבוט הבטיח כי הקרן המקבלת תרומות לחומות הגבול "תפוקח על ידי מדינת טקסס בלשכת המושל" ונשבע כי "כולם יידעו לאן כל אגורה פנימה, וכל אגורה חוצה תלך, המטרה היחידה עבור הכספים הללו היא לבנות את קיר הגבול"

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE