הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
השיג מפתח לדירת Airbnb במנהטן ואנס תיירת - שתפוצה במיליוני דולרים
הצעירה בת ה-29 הגיעה מאוסטרליה לניו יורק כדי לחגוג את הסילבסטר. כשחזרה לדירה, התוקף, שהסתתר באמבטיה, שלף כלפיה סכין ואנס אותה

חברת Airbnb שילמה 7 מיליון דולר לתיירת אוסטרלית אשר שכרה דירה במנהטן ונאנסה על ידי צעיר שהשיג את המפתחות לדירה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (רויטרס)

 

האונס אירע בראש השנה האזרחית 2016, לאחר שהצעירה בת ה-29 וכמה מחברותיה שכרו דירה בקומה הראשונה ברחוב 37 ווסט, כמה רחובות מדרום לטיימס סקוור. כך על פי דוח שפורסם היום (שלישי) בבלומברג.

האורחות בדירה סיפרו כי הן אספו את המפתחות לדירה מחנות יין סמוכה וציינו כי הן לא נדרשו להציג תעודת זהות. לאחר מכן, הן יצאו למסיבת סילבסטר.

בת ה-29 חזרה מהבר לדירה זמן קצר לאחר חצות ללא החברות שלה. אז החשוד, ג'וניור לי בן ה-24, שהסתתר בחדר האמבטיה, שלף לכיוונה סכין מטבח, תפס אותה ואנס אותה. טרם התברר כיצד לי השיג את המפתח לדירה.

כאשר המשטרה תפסה אל תלי מאוחר יותר באותו הלילה, הם מצאו בתיק שלו את המפתחות לדירה, סכין ואת אחד מהעגילים השייכים לתיירת האוסטרלית. הוא הואשם בתקיפה מינית, ועל פי הדיווח הוא עשוי לרצות מאסר עולם.

כמה שעות לאחר התקיפה, "סוכני בטיחות" של AIRBNB הגיעו לדירה, העבירו את הצעירה לבית מלון, הטיסו את אמא שלה מאוסטרליה והציעו לכסות כל סכום שהוצא על טיפול רפואי.

כריס להאנה, מי שעומד בראש מחלקת המדיניות והתקשורת של החברה, חשש כי האירוע הקשה יביא לאיסור השימוש בפלטפורמת Airbnb בניו יורק, בזמן שהחברה נאבקת ברגולטורים המבקשים להגביל את פעילות החברה.

סוכני ביטוח לשעבר של  החברה, תיארו בפני בלומברג אירועים מזעזעים אחרים, ביניהם שרידי גופת אדם וכתמי דם, כמו גם אורחים שהותקפו על ידי המארחים ונאלצו להסתתר בארונות בגדים, ואף מאחר שמצא את האורח שלו עירום במיטה עם בתו בת השבע.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE