הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אמריקן איירלינס משיקה אפשרויות בדיקה לנוסעים בשדה התעופה, שיאפשרו חופש תנועה גם למתנגדים לחיסון
שיתוף פעולה בין ענקית התעופה לחברה רפואית: עמדות בדיקה מהירה משני סוגים בשדה התעופה, שתעשה ״את כל העבודה בשביל הנוסעים״

לקראת פתיחת השמיים והסרת ההגבלות על התנועה והתיירות, חברות תעופה אמריקניות מציעות פתרונות שיאפשרו נסיעה גם לאלה שאינם מחוסני. מתקן טיפול דחוף בשם CareNow מציע בדיקות קורונה מהירות לפני הטיסה לנוסעי אמריקן איירליינס הנוסעים ל -13 יעדים בינלאומיים. זה כולל מקומות ברחבי מרכז אמריקה והקריביים - וביעדים מקומיים, כולל הוואי.

"הרבה מהתושבים שלנו בלאס וגאס רוצים לטוב כרגע כרגע, וההגבלות של הקורונה נורא מבלבלות", אמר ג'אמי רימר מצוות המתקן לטיפול דחוף, בלאס וגאס. ״אז השותפות הזו עם אמריקן איירליינס היא באמת נפלאה מכיוון שהיא ממש מפשטת את הטיסה עבור הנוסעים שלנו."

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אמריקן איירליינס

 

ד"ר למונט טיילר, המנהל הרפואי של החברה, מסביר את התהליך המהיר: ״הנוסעים צריכים להיכנס עם הכרטיס וההזמנה שלהם," אמר טיילר. "אנו מאפשרים למטופלים שלנו לעשות מה שאנו מכנים צ'ק-אין באינטרנט. ואז נוכל להחזיר אותם ולבצע את הבדיקות עבורם, ולהקל עליהם את התהליך, שאותו הם ממשיכים עם תוצאותיהם והמבחן ביד. "

נוסעים יכולים לבקש שני סוגים של בדיקות : בדיקה מהירה לנגיף הקורונה במקום, או שליחת הדגימה למעבדה לבדיקת PCR, וקבלת תוצאה תוך 15 דקות. באזור לאס וגאס יש 16 מרפאות לשימוש נוסעי אמריקן איירליינס, ולמרות שזה פתרון מהיר עבור מי שזקוק לתוצאות באופן מיידי, מדובר בהוצאה של 139 דולר. לאחר סיום הבדיקה המהירה, אנשים יקבלו עותק פיזי ואלקטרוני של תוצאות הבדיקה שלהם לפני שהם עוזבים את המרפאה. מי שבוחר מעבדת PCR יקבל עותק אלקטרוני בלבד של התוצאות.

 

עמדות לבדיקה מהירה לנגיף הקורונה

 

מוקדם יותר השנה, אמריקן איירליינס החליטה שלא להגיש אלכוהול בטיסותיה לפחות עד חודשי הסתיו לאחר ריבוי תקריות "מטרידות מאוד" על מטוסים במהלך המגפה, כך על פי דיווח של הניו יורק פוסט. ההחלטה באה לאחר שנוסע סורר שבר את שיני של דיילת חברת התעופה סאות'ווסט איירליינס לאחר סכסוך הכרוך במסכה בזמן טיסה מסקרמנטו לסן דייגו - מה שגרם לחברת התעופה לאסור מהנוסע לטוס עוד. "אנו מבקשים להיות ברורים: אמריקן איירליינס לא תסבול תקיפה או אלימות כנגד הצוותים שלנו,״ אמרה החברה בהצהרה בסוף מאי. אך על פי דיווחים, חברת התעופה עדיין תגיש אלכוהול לנוסעים עסקיים ומחלקה ראשונה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE