הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תמונה משפחתית: כך גל גדות נתפסה ברחובות לוס אנג׳לס
בשבועות הקרובים הוונדר וומן הישראלית צפויה לקבל לעולם את בתה השלישית, בהתאם לכך, אמה של השחקנית עשתה את כל הדרך מישראל ללוס אנג׳לס. רגע לפני הלידה, הצליחו צלמי הפפארצי לתעד את גל יחד עם אמה, בן הזוג, והבנות

בקרוב ממש, תרחיב גל גדות את התא המשפחתי, ותצטרף לשתי בנותיה, בת שלישית ותהפוך לאמא לשלוש. כזכור, הוונדר וומן הישראלית סיפרה לעולם לפני מספר חודשים בלבד כי היא נמצאת בהריון, זאת לאחר שהופעתה בטקס גלובוס הזהב הצליח לעורר גל של שמועות בנושא, בעקבות שמלה רחבה במיוחד שלבשה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מאז ההודעה המרגשת, צלמי הפפארצי עובדים שעות נוספות ומנסים ללכוד כל יציאה של גדות מחוץ לביתה אשר בלוס אנג׳לס, ולשמחתנו, הם הצליחו. לאחרונה, נתפסה גל בעדשת הפפארצי כשהיא מטיילת ברחוב עם כל המשפחה: אמה, בן זוגה ואב בנותיה ירון, והבנות אלמה ומאיה. 

כולם היו מצוידים בהתאם להנחיות במסכות, אך עדיין היה ניתן להבחין בחיוך גדול על פניה של גדות ובעלה שכנראה בהחלט מתרגשים לקראת הבייבי החדשה. כזכור, גל עלתה לאחרונה לכותרות לאחר שנכנסה לרשימה המכובדת של ״הנשים החזקות ביותר בהוליווד״.

בנוסף, לאחרונה יצא סרט נוסף בכיכובה של גדות ״וונדר וומן 1984״ אשר הצליח להיות שובר קופות תוך זמן קצר, ואף היה מוקרן בכמה אולמות קולנוע ברחבי ארצות הברית. נראה כי המזל בהחלט ממשיך לשחק לגל, ואנחנו אוהבים את זה. 



100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE