הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סובלים מלחץ ומתחים? בעיות שינה? מצב רוח ירוד? התבלין הזה יכול לעזור לכם
מחקרים חדשים חושפים כי התבלין היקר בעולם, זעפרן, נמצא יעיל במיוחד להקלה על תחושות של לחץ ומתחים, ואף יכול לשפר הן בעיות שינה והן מצב רוח ירוד

כולנו מכירים ימים מתוחים במיוחד, או כאלה שאנו נמצאים במין אנרגיה נמוכה, ולעיתים אף דיכאון קל. אך כאשר הרגשה זו ממשיכה יום אחר יום, רודפת אותנו ומפריעה לנו לנהל חיי שגרה נוחים ונעימים, אז הבעיה למעשה מתחילה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קודם כל, חשוב לדעת כי אתם לא לבד. מחקרים אשר עוסקים בנושא זה חושפים כי מרבית מאוכלוסיית העולם סובלת מבעיות של מצב רוח ירוד, מתחים, לחץ, ואף בעיות בשינה. למעשה, מדובר על מגפה מודרנית של ממש, אשר קיימת אצל כולם, משכילים, בני מעמד נמוך וגבוה כאחד, רווקים ונשואים. 

החדשות הטובות הן כי לא חייב להתחיל טיפול פסיכיאטרי ולהתחיל ליטול כדורים, אלא נמצא למצוא פיתרון, והוא טבעי לחלוטין, ללא תופעות לוואי, ונגיש לכולנו. מחקרים חדשים חושפים כי צמח הזעפרן נמצא יעיל בטיפול בתופעות מסוג זה.

יותר מכך, זעפרן בעל תכונות חיוביות רבות, במיוחד על תופעה של דיכאון, בעיות שינה, ולחץ, זאת ללא כל תופעות לוואי. עוד נמצא כי צריכה של שלושים מ״ג של זעפרן ביום, הינה אפקטיבית במיוחד, ואף יותר ביחס לתרופות אחרות. 

עוד גילו אותם מחקרים כי זעפרן הינו יעיל במיוחד גם בשיכוך תסמיני תסמונת קדם וסתית בקרב נשים, מסייע בהגברת החשק המיני אצל גברים ונשים כאחד, ואף תורם לצמצום תחושת הרעב, וכפועל יוצא מכך, טוב במיוחד למי שמעוניין לרדת במשקל ולהתמיד בדיאטה. 

כמו כן, בזעפרן קיימת תרכובת ייחודית עם כמות גבוהה במיוחד של נוגדי חמצון אשר ביכולתה לסייע באופן ניכר בשיפור מצב הרוח, הזיכרון, ויכולות למידה. אותם מחקרים טוענים כי שימוש בתבלין המדובר במשך פרק זמן של ארבעה שבועות, יוביל לתוצאות ניכרות. 

נחקרים אשר הסכימו לקחת חלב בניסוי מיוחד מטעם אותם מחקרים צרכו במשך מספר שבועות 30 מ״ג של זעפרן. החוקרים גילו כי מדי יום נרדמה ירידה ניכרת במתח הכללי, ובלחץ בעת ביצוע של משימות מנטליות וקוגניטיביות שונות בפרט. אותם נחקרים אף נרדמו מהר יותר בלילה, והשינה שלהם הפכה איכותית ועמוקה יותר. 

 אז איך מכניסים זעפרן לתפריט היומי שלנו?

הדרך המומלצת ביותר היא באמצעות קפסולות וכדורים שונים, תמציות וכדומה. כמובן כי ניתן לצרוך את התבלין העתיק באמצעות המזון שלנו, אך חשוב לזכור כי הוא בעל טעם דומיננטי במיוחד, כך שצריך לנהוג בו בעדינות רבה.



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE