הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ממלכת האבן - סיפורם של גיא בכר וניר בכר, שני חברים שהפכו את חנות הקרמיקה והפורצלן שלהם לסיפור הצלחה
בעלי רשת חנויות Imperial Tile & Stone מספרים איך הפכה חנות האריחים שלהם למובילה בתחומה ומקום עליה לרגל עבור ארכיטקטים, קבלנים, מעצבי פנים ובעלי בתים המבקשים להעניק לביתם מראה חדש ומעוצב

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

אימפריית Imperial Tile & Stone התחילה ב-2004, אז נפתחה החנות הראשונה של העסק על ידי גיא בכר וניר בכר (אין קשר משפחתי), אבל השותפות המופלאה החלה עוד שנים קודם לכן כשהשניים היו נערים  בני 16.

היתה זאת אשתו של ניר, שהיתה חברת ילדות של גיא, שהכירה בין השניים כשהיו נערים. הכימיה היתה מיידית. מלבד שם המשפחה המשותף, הם גילו שיש להם עוד הרבה דברים משותפים. שניהם בני מהגרים ישראלים (גיא הגיע לארה"ב עם משפחתו כשהיה בן שנה בלבד, ניר כשהיה בן שמונה) ולשניהם היה חוש עסקי מפותח שהוביל אותם כבר כשהיו בני 16 לשותפות העסקית הראשונה. "היינו מוכרים ספרי How to”" מספר גיא "ואחר כך הקמנו חברת מרקטינג".

בבגרותם השניים פתחו עסקים משלהם. גיא עסק בתחום ההייטק וניר בקונסטרקשן. היתה זו רק שאלה של זמן עד שהשניים יחברו שוב ויפתחו עסק משותף.

זה קרה לפני 17 שנים עם החנות הראשונה שלהם שנפתחה בנורת' הוליווד. כבר אז הם ידעו שהם לא יסתפקו בחנות אחת, אלא ימשיכו לגדול ולהתרחב. היום יש להם כבר שלוש חנויות, כשבנוסף לחנות בפינת וויטסט ושרמן וויי בנורת' הוליווד, יש להם אולם תצוגה מרשים בווסט הוליווד ומפעל ייצור בגרדינה המייצר קרמיקה לקירות ו- Handmade Ceramic. המפעל מייצר בנוסף אריחים על פי הזמנה מיוחדת וליין מקורי אותו הם מוכרים גם בשאר חנויות הבית שלהם וכן לחנויות בכל רחבי ארה"ב.

הפעם הראשונה בה הגעתי לחנות של Imperial Tile & Stone היתה לפני מספר שנים כשהאחים ג'וש ומאט אלטמן הגיעו לחנות שעל שדרות בוורלי למפגש של נדלניסט, פרוייקט נדל"ן של ה- IAC. האחים אלטמן המככבים בסדרת הריאליטי המצליחה Million Dollar Listing הוזמנו להרצות בפני אנשים מתחום הנדל"ן והקונסטרקשן בקהילה הישראלית. הבכרים שעובדים שישה ימים בשבוע – למעט בשבתות – מאוד פעילים בקהילה הישראלית והם ביקשו ליצור נטוורק של אנשים בתחום שיוביל גם לפרוייקטים עסקיים משותפים.

הפרוייקט הוקפא בשנה האחרונה בגלל הקורונה אולם גיא לא מפסיק להיות פעיל ב-IAC. בשנים האחרונות הוא מכהן כיו"ר ה- IAC ובחודשים האחרונים עבד על פסטיבל יום העצמאות. "לקחנו מגרש חניה גדול בוודלנד הילס, הייתה הופעה ששודרה בשידור חי מישראל והחגיגות נערכו בצורת דרייב-אין. האירוע היה הצלחה גדולה בקרב הקהילה שתמיד שמחה לחגוג".

הביקור בחדרי התצוגה שבווסט הוליווד הוא חוויה אמיתית. המבחר העצום עם זאת, עשוי להותיר אתכם מבולבלים מעט ולשם כך, מעסיקים השותפים עובדים מקצועיים שיעזרו לכם לבחור את ה"טייל" המתאים ביותר עבורכם. תמצאו שם עשרות סוגי אריחים, בעלי צורות גיאוטמריות שונות ושלל צבעים, מפורצלנים מודרניים בעלי קווים ישרים ועד כפריים וצבעוניים. 

המלאי בחנות כל הזמן מתעדכן בהתאם לשוק והסגנונות החדשים. מבחינות רבות זה דומה לשוק האופנה המשתנה כל הזמן. גיא וניר מקפידים להשתתף בתערוכות המתקיימות באיטליה וארה"ב ובהתאם מעדכנים את המלאי.

"אנחנו יבואנים של מוצרים מיוחדים, הרוב מאיטליה אבל לא רק. תמיד נביא את המוצרים הכי חדישים והכי מפותחים טכנולוגית", הם אומרים, "למשל, הבאנו פורצלנים במידות גדולות עוד לפני שמישהו חשב להביא אותם. מוזאיקות בעיצובים חדשים שלא תמצאי בכל מקום. יש לנו מיליוני סקוור פיט של מלאי. אם לקוח רוצה סוג אבן שאין לנו, נייצר עבורו במיוחד".

הרבה מהפך עבר על עולם הקרמיקה במרוצת השנים. אם בעבר אנשים היו יותר מסורתיים בבחירה שלהם באריחים למטבח, האמבטיה וריצוף הבית, היום הם הרבה יותר נועזים בבחירות. הקרמיקה גם פרצה מהמקום שהורגלנו לראות אותה והיום משמשת גם כחיפויי קירות בחדרים שונים בבית, מה שמעניק לחדרים מראה דרמטי, חדיש ובעל עומק ויזואלי. 

מדובר בפטנט יצירתי, מעין שבלונה של פסי קרמיקה בצורות וגדלים שונים המודבקים כסוג של פסיפס על הקירות. לקירות הבית יש תפקיד מרכזי בקביעת הסגנון העיצובי של החדר. חיפוי של גרניט פורצלן עמיד לאורך שנים ולכל תנאי מזג האוויר ומאפשר יצירת מראה ייחודי.

בחדרי התצוגה של אימפריאל, תוכלו למצוא ממראה שיש יוקרתי ואצילי, סגנון גיאומטרי ועד מראה דמוי עץ טבעי. חיפויי הקרמיקה מתאימים לכל החללים ולא רק לחללים רטובים או לחים ומוסיפים הרבה לכל חדר.

 "אנחנו רואים את השינוי שעבר בענף מאז שהתחלנו. היום אנשים לוקחים יותר ריזיקות בבחירות שלהם כמו למשל בבחירת הצבעים. היום מה שהולך הם קווים ישרים וחלקים, אפור ולבן, צבעי "טופ" (שילוב של אפור וחום) אבל יש גם הרבה דברים שחוזרים כמו צבעים חמים יותר וגם מראה של שיש שהיה מסורתי והיום חוזר אבל עם צורות מודרניות. פעם היו עושים אריחים יותר קטנים 12/24 היום עושים חתיכות ממש גדולות 48/48".

מגוון המוצרים העצום שיש ל"אימפריאל טייל וסטון" ושירות הלקוחות המצוין, הם הסיבה שהחנות היא אחת הפופולאריות ביותר בקרב קבלנים ומעצבי פנים.

אם תשאלו כל אדם העוסק בתחום, הוא יזכיר את החנות ככזאת השווה ביקור. עוד לפני שאתם קופצים למקום, כדאי לכם להיכנס לאתר הבית, שם תוכלו לעבור על הקטלוג העשיר ולראות את חדרי התצוגה המרשימים. זה ייתן לכם רעיון לגבי הפרויקט אותו אתם מבקשים לעשות.

אזהרה קלה: אחרי ביקור בחנות, תרצו להתחיל לשפץ את הבית כולו. אין כמו קרמיקה על מנת לשנות את מראה הבית ולא משנה אלו רהיטים יש לכם בסלון או אלו ארונות מטבח ואמבטיה.

מרבית העובדים בשלושת החנויות של הרשת, עובדים בחברה מזה שנים ומתמצאים היטב במוצר ובעיצוב הם משמשים לא רק כאנשי מכירות אלא גם כמעצבים המבינים היטב אלו אריחים יתאימו בעיקר לפרויקט שלכם.

מלבד קרמיקה לבית, תמצאו בחנות גם אבנים לחצר. "יש לנו מבחר די גדול, פייברס (Pavers) הוא סוג של "טייל" עבה שניתן להניח אותו ישירות על החול או הבטון. יש לנו ממראה של פייברס בסגנון ספרדי ועד מודרני וכולם עמידים למזג האוויר ואינם מחלידים".

גיא וניר הבינו כבר בתחילת דרכם כשותפים שיש דברים שעליהם אי אפשר להתפשר ואלו כוללים את איכות המוצרים, היצע גדול ושירות לקוחות נאמן. ואכן, חוסר הפשרה על כל אלו, הביאו להם לקוחות גדולים כבתי מלון ועסקים כמסעדות ובנייני דירות לא רק בקליפורניה אלא בכל ארה"ב.

חנות הבית בנורת' הוליווד כוללת 40 אלף סקוור פיט של תענוג צרוף עבור כל קבלן, ארכיטקט ומעצב פנים. תוכלו למצוא שם מבחר עצום של חומרי בנייה, קרמיקה ואבן מכל סוג וגודל, רצפות פורצלן, מוזאיקה, אבני ריצוף לחצר, לבריכה. תרגישו כמו ילדים בחנות ממתקים, תתקשו לבחור, תרצו לקחת הכל הביתה ובסופו של דבר ואחרי הרבה חושבים והתייעצויות עם המומחים העובדים במקום, תבחרו את מה שהכי יתאים עבורכם.

איך שלא תבחרו, מאותו הרגע תדעו שאין לכם מה לבקר באף חנות נוספת כי לא תמצאו שום דבר טוב יותר ממה שיש לכם כבר שם.

אגב, אל תתפלאו אם תתקלו שם בכמה שמות מפורסמים. לא מעט סלבס נמנים על לקוחות החנות. רוצים שמות? בבקשה רשימה חלקית: השחקנית קמרון דיאז, ליסה ונדרפאמפ, כוכבת סדרת הריאליטי עקרות הבית האמיתיות של בוורלי הילס וגם בעלת מספר מסעדות, השחקן דיוויד האסלהוף, כוכב משמר המפרץ והכדורסלן דרייק פישר, לשעבר כוכב הלייקרס.

רבים נוטים לטעות ולחשוב שהשניים אחים בגלל שם המשפחה המשותף. ומבחינות רבות, השניים אכן מתפקדים כמו משפחה לכל דבר. הם חוגגים את החגים ביחד, יוצאים לחופשות משותפות עם הנשים והילדים ותורמים לקהילה מזמנם וכספם.

גיא מקיים בביתו מדי שבועיים שיעורי תורה במסגרת פרוייקט שבילים, ארגון שהקים לפני כשנתיים ביחד עם מזל וויקטור חדד וצחי לוי. הפרוייקט מעביר מפגשים מדי יום לקבוצות ישראלים העורכים דיונים על יהדות וסיפורי התורה מבלי להחזיר בתשובה אף אחד ומתוך מטרה ללמד את המשתתפים קצת יותר על יהדות והמשמעות העמוקה החבויה בתורה.

כשאני שואלת את גיא מאיפה יש לו זמן לכל כך הרבה עיסוקים, עבודה, קריירה, משפחה והתנדבות בקהילה, הוא עונה בכנות "מוצאים זמן. אני מאוד אוהב את הקהילה שלי וכשאוהבים את מה שעושים, מוצאים זמן".

מגיפת הקורונה בצורה מעניינת, לא פגעה בקצב העבודה. "לאנשים היה יותר זמן להתעסק עם דברים שביקשו לעשות ודחו מקוצר זמן" אומרים גיא וניר "אם הם רצו לערוך שיפוצים או לתקן משהו בבית אבל היו עסוקים יותר מדי עם העבודה, פתאום התפנה להם זמן כי הם היו תקועים בבית מאז פרוץ המגיפה. הם גם התחילו להבחין יותר בדברים הזקוקים לשיפוץ ותיקון. חלקם גם קיבלו כסף מהמדינה והחליטו שהגיע הזמן לשדרג את הבית או החצר".

כשמסתובבים עם גיא וניר בחנות, שמים לב שעבורם לא מדובר רק במקום עבודה והכנסה, הם באמת ובתמים אוהבים את מה שהם עושים. הם מלאי גאווה במפעל הענק שהקימו ונהנים גם מהאינטראקציה עם הלקוחות.

מן הסתם, הם קראו והפנימו היטב את מה שקראו באותם ספרים שמכרו בילדותם "איך להצליח בעסקים". הסוד להצלחה הוא בראש ובראשונה, לעשות מה שאתה באמת ובתמים אוהב לעשות.

בואו להתרשם באחת מחנויות החברה

Mon-Fri: 8AM-5PM

Sat: Closed

Sun: 10AM-3PM

 

8110 Beverly Blvd, West Hollywood  (323) 999-2850

 

7211 Whitsett Ave, North Hollywood  (818) 764-8453

www.IMPTILE.com

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE