הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קבוצת יהודים ישראלים תובעת את נתניהו בבית-הדין הבינלאומי בהאג: טוענים - "אזרחי ישראל השתתפו בניסוי גנטי-רפואי"
תקדים היסטורי במדינת ישראל ובעולם כולו: אזרחי מדינה תובעים ראש ממשלה בגין "ניסויים גנטיים-רפואיים שנעשו בלא ידיעת האזרחים", כל הפרטים, וכתב התביעה הפרובוקטיבי בכתבה הבאה

ישראל הפכה לאחת המדינות הראשונות שהכניסה לתוקף מערכת דרכוני COVID שתאפשר לאנשים להשתתף בפעילויות חברתיות - כולל מסחר - רק לאחר שיקבלו את החיסון ואושרו להצטרף למערכת.

כעת, קבוצה של עורכי דין יהודים ישראלים, תובעת את ממשלת נתניהו בבית המשפט הבינלאומי שבהאג, בטענה כי ישראל מפרה את 'קוד הניסויים הרפואיים של נירנברג' בכך שהיא לטענתם "מעמידה את הישראלים תחת ניסוי רפואי באמצעות החיסונים כתנאי להשתתפות בחיים האזרחיים".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

קבוצת "אנשי האמת" המורכבת מ"עורכי דין, רופאים ואזרחים מודאגים" התלוננה בפני תובעי ה-ICC בהאג, והאשימה את הממשלה הישראלית בביצוע "ניסוי רפואי לאומי" מבלי לבקש קודם "הסכמה מדעת”.

"כאשר ראשי משרד הבריאות וראש הממשלה הציגו את החיסון בישראל והחלו בחיסון תושבי ישראל, לא נאמר למתחסנים, כי בפועל הם לוקחים חלק בניסוי רפואי וכי נדרשת הסכמה לכך על פי קוד נירנברג", נכתב בתביעת ''אנשי האמת'', שלאור הנסיבות המשפטיות הבינלאומיות ונושא התביעה, תזכה לקשיים, וזאת למרות שבית הדין הבינלאומי הסכים לדון בתביעתם, כך לפי דיווח ראשוני של ערוץ החדשות האולטרה-שמרני National File.

חברת עורכי הדין א.סוכובולסקי ושות' מתל אביב טוענת בכתב התביעה החתום בידי עו"ד אריה סוגולובסקי ועו"ד רות מכנס (קישור לכתב התביעה בן 5 העמודים מצורף כאן) כי ההסכם של ראש הממשלה בנימין נתניהו וענקית התרופות פייזר על רקע הודאתו של נתניהו עצמו, מבהירים כי מסע החיסון המהיר של ישראל "הוא אכן ניסוי רפואי וכי זו מהות ההסכם”, כך לפי טענתם. התלונה התקבלה כעת על ידי בית הדין הפלילי הבינלאומי (ICC) והיא כאמור תידון כך לפי ה-National File. 

קוד נירנברג נכתב לאחר שהועמדו לדין רופאים גרמנים-נאצים על ביצוע ניסויים רפואיים באסירי מחנות הריכוז וההשמדה.

הקוד קובע כי אין זה מוסרי לאלץ או לכפות אדם לקחת חלק בניסויים רפואיים.

העומדים מאחורי התביעה סבורים כי הדבר רלוונטי במיוחד לאחר שמנכ"ל פייזר, אלברט בורלה, כינה את ישראל "המעבדה העולמית" בשל הקבלה הגורפת של חיסון ה-COVID-19 בקרב אזרחיה.

ההכרה הרווחת היא כי ל-ICC אין סמכות שיפוט על ישראל וכי כל מסקנה אחרת היא תוצאה של תהליך פוליטי שנובע מפרשנות שגויה של החוק הבינלאומי. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE